پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۵۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: نخبگان و دانشمندان جوان کشور می‌توانند نیمی از خدمت سربازی را در شرکت‌های دانش‌بنیانی بگذرانند که در آن کار می‌کنند.
شعار سال : پرویز کرمی  در خصوص طرح امریه بنیاد ملی نخبگان بیان کرد: در این طرح به نخبگان و دانشمندان کشور اجازه داده می‌شود که بخشی از خدمت مقدس سربازی را در شرکت‌های دانش‌بنیان بگذرانند.
وی افزود: طرح امریه یکی از تسهیلاتی است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با کمک ستاد کل نیروهای مسلح و عنایت و حمایت مقام معظم رهبری به نخبگان داده می‌شود.
دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: براساس این طرح وقتی یکی از کارمندان اصلی در شرکت‌های دانش‌بنیان به سن سربازی می‌رسد، می‌تواند بخشی از خدمت سربازی را در همان شرکت بگذراند. گفتنی است که بخشی از سربازی باید حتماً در دوره‌های سازمان کل نیروهای مسلح گذرانده شود تا افرادآموزش‌ها موردنظر را فرابگیرند.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد: طرح امریه برای شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق در نظر گرفته شده است.
وی در خصوص نحوه تقسیم زمان میان طرح امریه در شرکت‌های دانش‌بنیان و دوره آموزشی سربازی گفت: این امر به پروژه‌‌های شخص بستگی دارد. خدمت مقدس سربازی ۲۱ ماه در مناطق عملیاتی و ۲۴ ماه در سایر مناطق انجام می‌شود. در طرح امریه که سربازی ۲۴ ماهه محسوب می‌شود، نیمی‌ از این مدت در شرکت دانش‌بنیان و نیم دیگر نیز با هماهنگی میان ستاد کل نیروهای مسلح و شرکت دانش‌بنیان گذرانده خواهد شد.

شعار سال،بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازخبرگزاری آنا،تاریخ انتشار: 7 مرداد 1398،کدخبر:407471،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
0
دیگه امریه نخبگان چیه اینا باید فقط برن دنبال علم و نواوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین