پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۳۶۸
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۵
رییس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور: تکمیل خط ریلی چابهار به زاهدان از اولویت‌های دولت تا پایان سال آینده است.
شعارسال: رییس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه کشور امروز در بازدید از این طرح گفت: با توجه به اینکه تکمیل این طرح، تنها بندر اقیانوسی کشور را به کریدور جنوب به شمال و کریدور شرق کشور متصل می‌کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نوبخت افزود: این طرح با احتساب ایستگاه‌های بین راهی، 730 کیلومتر است که تاکنون 4 هزار میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده است و مابقی آن از بودجه عمرانی امسال تامین می‌شود.

وی همچنین گفت: برای اینکه این طرح تا پایان سال آینده و حداکثر اوایل سال 1400 آماده شود، با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء توافقاتی شده است.

اگر زیرساخت‌های حمل و نقل و ترانزیت کالا در بندر چابهار فراهم شود، کشور می‌تواند از طریق این بندر به صورت مستقیم کالاهای صادراتی را به اقیانوس و کالاهای وارداتی را از اقیانوس به کشور وارد کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صداوسیما ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1398 ، کدخبر: 2489965 ، www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین