پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۲
هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 98 گفت: در بحث جوانان مطالب زیادی مطرح شده اما آن چیزی که مسلم است بحث اشتغال جوانان است که نکتهء با ارزشی است که باید به دنبال حل و فصل آن برویم و اگر این موضوع را حل نکنیم یک نگرانی جدی در استان بوجود می آورد
شعار سال:استاندار کرمانشاه گفت: هیچ مدیری نباید بگوید من گرفتار هستم، قرار است که یک مقداری از مشکلات استان را خود مدیر بتواند حل و فصل کند و این انتظار می رود که موضوع اشتغال هم برای جوانان حل و فصل شود.
هیچ مدیری نباید بگوید من گرفتار هستم/ چالش اصلی جامعه اشتغال جوانان است

 هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دومین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سال 98 گفت: در بحث جوانان مطالب زیادی مطرح شده اما آن چیزی که مسلم است بحث اشتغال جوانان است که نکتهء با ارزشی است که باید به دنبال حل و فصل آن برویم و اگر این موضوع را حل نکنیم یک نگرانی جدی در استان بوجود می آورد

بازوند گفت: خوب است که در این جلسات چالش های پیش روی جوانان را به ما بگید، بگید که این گرفتاری ها برای جوانان وجود دارد، آیا فقط واقعا مشکل اشتغال شان است؟ یا بحث ازدواج است؟ یا در واقع چقدر تمایل به کار وجود دارد در جوانان، این موضوعات را روشن کنید و به ما اعلام کنید.

او ادامه داد: در بحث اشتغال همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند که  اشتغال جوانان را در اولویت کار خودشان قرار دهند. همه دستگاه ها باید برنامه خودشان را در رابطه با بحث اشتغال جوانان ارائه بدهند، گزارشی که مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه داد گزارشی نگران کننده بود. باید اعلام کنند که هر دستگاه چه وظیفه ای در اشتغال جوانان دارد، باز هم تاکید دارم که هیچ برنامه نباید اولویت آن بیشتر از اشتغال جوانان باشد.

بازوند ادامه داد: هیچ مدیری نباید بگوید من گرفتار هستم، قرار است که یک مقداری از مشکلات استان را خود مدیر بتواند حل و فصل کند و این انتظار می رود که موضوع اشتغال هم برای جوانان حل و فصل شود.

او گفت: از سمن ها تقاضا داریم که بدانند اشتغال فقط کارمند دولت بودن نیست، اصلا دولت امکان این را ندارد که هرکس فارغ التحصیل می شود استخدام کند، و اصلا این امکان پذیر نیست، ما خواهش داریم که خودشان بیایند جویا شوند و الان هم شرایط خوبی است، وام هایی با بهره پایین است که بتوانند از این وام ها استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: باید بدانیم که چالش اصلی جامعه اشتغال جوانان است، و باید ما بتوانیم بعنوان یک اتاق فکر برای این جوانان شیوه برطرف کردن مشکلات شان و یا اشتغالزایی را برای آنها مهیا کنیم که دور از ذهن نیست .


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:10مرداد1398،کدخبر:879414،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
در بحث اشتغال همه مدیران دستگاه های اجرایی موظف هستند که اشتغال جوانان را در اولویت کار خودشان قرار دهند. همه دستگاه ها باید برنامه خودشان را در رابطه با بحث اشتغال جوانان ارائه بدهند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین