پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
بانک پاسارگاد در گام اول با انتشار صورت های مالی سه ماهه و در گام بعدی با انتشار گزارش تیرماه نشان داد در مسیر رو به رشد خوبی از نظر رشد درآمد و سودسازی قرار گرفته و شیب صعودی سودآوری شرکت سرعت بیشتری به خود گرفته است.
شعار سال: ابتدا بانک در گام اول با انتشار صورت های مالی 3 ماهه‌ی خود خبر از تحولات درونی خوبی داد.
پنج دلیل برای امیدواری سهامداران به آینده بانک پاسارگاد

این بانک با رشد قابل توجه 56 درصدی درآمدی توانست جهش سنگین 49 درصدی سود خالص را به نسبت 3 ماهه‌ی سال قبل رقم بزند که این امر نشان می‌دهد روند سودسازی شرکت در مسیر رشد خوبی و با سرعت رشد قابل توجهی قرار گرفته است.
بررسی جزئی درآمدی بانک نشان می‌دهد تمامی سرفصل های این بانک صعودی بوده و در تمامی زمینه‌ها چه درآمد‌های مشاع و چه غیرمشاع شاهد رشد دو رقمی این درآمد‌ها هستیم.
پنج دلیل برای امیدواری سهامداران به آینده بانک پاسارگاد


پنج دلیل برای امیدواری سهامداران به آینده بانک پاسارگاد

اما بانک با انتشار تراز عملیاتی تیرماه سرعت بیشتری به روند رو به رشد خود داده و همین امر سبب شد تا بازار هم توجه بیشتری به سهام بانک پاسارگاد نشان داده و شاهد برگشت مجدد قیمت سهام بانک پاسارگاد به سطوح بالای 180 تومان باشیم.
بانک در تیرماه 230 میلیارد تومان تراز مثبت داشته است که نشان می‌دهد عملکرد 4 ماهه‌ی اول سال و تراز عملیاتی آن با رشد بهتری همراه شده است.
جمع تراز مثبت 4 ماهه‌ی سال 98 بانک به 837 میلیارد تومان رسیده است در حالی که تراز 4 ماهه‌ی سال قبل تنها 490 میلیارد تومان بوده است. به عبارتی تراز عملیاتی بانک در 4 ماهه‌ی امسال رشد قابل توجه 71 درصدی داشته است.
این امر نشان می‌دهد عملیات بانک متحول شده و امسال درآمدهای مشاع بسیار خوبی در بانک محقق می‌شود.
از سوی دیگر در صورت‌های مالی 3 ماهه‌ی درآمد‌های غیرمشاع هم 69 درصد رشد داشته است، پس جمع درآمدهای مشاع و غیرمشاع بانک امسال با رشد سنگینی همراه خواهد شد.
این امر در سود خالص خود را نشان و در گزارشات آتی به خصوص پایان سال 98 می‌توان انتظار تحقق سود قابل توجهی را از این سهم بانکی را داشت، سودی که سبب تحول قیمت سهام شرکت و رشد قیمت سهام بانک پاسارگاد به سطوح ارزش ذاتی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری بورس 24، تاریخ انتشار 10 مرداد 98، کدخبر: 183641، bourse24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین