پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۴۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: خودروی برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین محصولی دانش‌بنیان، ملی و استاندارد محسوب می‌شود.
شعار سال: رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: خودروی برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین محصولی دانش‌بنیان، ملی و استاندارد محسوب می‌شود.

پرویز کرمی در خصوص یوز خودروی برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: توسعه و ساخت این خودرو یک طرح کلان ملی است که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور و دانشگاه آزاد اسلامی قزوین محقق شده است.

وی افزود: این طرح حدود سه سال پیش تعریف شد و مورد حمایت قرار گرفت و به زودی در خیابان‌های تهران تردد خواهد کرد. خودروی برقی یوز یک تولید ملی،‌ دانش‌بنیان و استاندارد است.

دبیر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: دانشمندان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اخذ استاندارهای خاص این پروژه با سازمان استاندارد و سازمان‌های نظارتی دیگر همکاری داشته‌اند که نتیجه آن ساخت یک خودروی استاندارد ملی با قابلیت عرضه به مردم را دارند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مطرح کرد: خودروی برقی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یک خودروی ملی و خودروی پژو ۳۰۱ ایران‌خودرو یک پلت‌فرم ملی است که نخستین گام‌ها در متحول‌سازی صنعت خودروسازی کشور محسوب می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398، کدخبر: 405570 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
خودروهای برقی اگر کارآمد تر تولید بشه با قیمت ها مناسب عالی میشه عالی و از شدت آلودگی کم میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین