پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۱۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران برای چهارمین بار در رقابت‌های جهانی بلغارستان به عنوان قهرمانی دست یافت.
شعارسال: رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان روزهای ۱۱ تا ۱۳ مردادماه در شهر صوفیه بلغارستان برگزار شد و در پایان تیم ایران با ۴ مدال طلای امیررضا ده بزرگی در وزن ۴۸ کیلوگرم، سعید اسماعیلی در وزن ۵۱ کیلوگرم، رضا ساکی در وزن ۷۱ کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم و با کسب ۱۴۸ امتیاز با اقتدار و برای چهارمین بار بعنوان قهرمانی دست یافت.

پس از تیم ایران تیم های آذربایجان و روسیه به ترتیب با ۱۲۳ و ۹۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ کیلوگرم مهدی احدی زناب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر رناتو عثمان اوویچ از کرواسی را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل چورگیتا شول از رومانی با نتیجه ۷ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. احدی زناب در این دیدار مقابل ساماتبک ایزیمگالی از قزاقستان با نتیجه ۷ بر صفر مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی نیز مقابل فرید سادیخلی از آذربایجان شکست خورد و پنجم شد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با اولگ خلیل اف از اوکراین با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی دست یافت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۲ بر صفر از سد علی بک امیراوف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل یربول کامالیف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ده بزرگی در دیدار فینال با نتیجه ۳ بر یک ضیاء باباشوف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۵۱ کیلوگرم سعید اسماعیلی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم کومی ساوادا از ژاپن را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر از سد ارشد از هند گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسماعیلی در این مرحله ادموند نازاریان از بلغارستان را با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۲ بر یک المیر علی یف از جمهوری آذربایجان را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۵۵ کیلوگرم سجاد عباس پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۹ بر ۲ مقابل سوران آقاجانیان از ارمنستان پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عمر بودایف از روسیه با نتیجه ۱۴ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت و دوازدهم شد.

در وزن ۶۰ کیلوگرم سید دانیال سهرابی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد رأفت رشید از بلغارستان گذشت وی در دور دوم مقابل حسرت جعفراف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رفت. سهرابی در این مرحله مقابل الکساندر گورالی از مولداوی با نتیجه ۴ بر ۴ به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسیم اسکوراتوف از روسیه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. سهرابی در این دیدار مقابل نیکا برولادزه از گرجستان با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم حجت رضایی در دور اول با نتیجه ۴ بر صفر الکساندر سولووی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر صفر از سد گئورگیوس بارابانوس از سوئد گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله خاسی حسن لی از جمهوری آذربایجان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شروز اوچیلوف از تاجیکستان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر ۸ مقابل آرمان خاچیکیان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم رضا ساکی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر داتا چخایدزه از گرجستان را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۴ و ضربه فنی ایون دوسوفتی از رومانی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رئوف عبداله علی اف از آذربایجان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی رفت. ساکی در این مرحله الکساندرین گوتو از مولداوی را در یک کشتی نزدیک با نتیجه ۶ بر ۶ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی استفان استارودوبتسیف از روسیه را با نتیجه ۴ بر یک از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن ۸۰ کیلوگرم کامران ارقش در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد یوسوف قولباشی از ترکیه گذشت وی در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ریونوسوکه کاوا ایچی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر صفر احمد باتاژیف از روسیه را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارقش در این مرحله در مصاف با میکیتا الیکسیف از اوکراین با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد و راهی دیدا رده بندی شد. وی در این دیدار نیز با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل ویگن نازاریان از ارمنستان مغلوب و پنجم شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم سعید کریمی زاده در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر خالد حسن از مصر را شکست داد وی در دور بعد مقابل محمد اولویف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، کریمی زاده به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۵ بر ۲ تیلر هانا از آمریکا را مغلوب کرد اما در دور بعد کشتی را با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل ریچارد کارلسون از استونی واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت و هفتم شد.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۳ بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر شویی کاوامورا از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل آدولف بازو از مجارستان با نتیجه ۶ بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میکائیلی در این دیدار در مصاف با رازمیک کوردیان از ارمنستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و به مدال طلا دست یافت.

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است:

۴۵ کیلوگرم: ۱- سامات بیک ایزیمگالی (قزاقستان) ۲- اسدبک بهرام اف (ازبکستان) ۳- تامازی گلونتی (گرجستان) و فرید سادیخلی (آذربایجان) ۵- مهدی احدی زناب (ایران)

۴۸ کیلوگرم: ۱- امیررضا ده بزرگی (ایران) ۲- ضیا باباشوف (آذربایجان) ۳- یربول کمالیف (قزاقستان) و روپین (هند)

۵۱ کیلوگرم: ۱- سعید اسماعیلی (ایران) ۲- المیر علی یف (آذربایجان) ۳- ولادمیر ویتوویچ (اوکراین) و ادموند نازاریان (بلغارستان)

۵۵ کیلوگرم: ۱- نیهات ممدلی (آذربایجان) ۲- پراوین پاتیل (هند) ۳- فیروز میرزا رجب اف (تاجیکستان) و ابرار آتابایف (ازبکستان) ... ۱۲- سجاد عباس پور (ایران)

۶۰ کیلوگرم: ۱- ماکسیم اسکوراتوف (روسیه) ۲- مرت ایلبارش (ترکیه) ۳- نیکا برولادزه (گرجستان) و آرمان واردانیان (ارمنستان) ۵- سید دانیال سهرابی (ایران)

۶۵ کیلوگرم: ۱- دمیتری بونکا (بلاروس) ۲- شروز اوچیلوف (تاجیکستان) ۳- آرمان خاچیکیان (ارمنستان) و آتیلا توسماگی (مجارستان) ۵- حجت رضایی (ایران)

۷۱ کیلوگرم: ۱- رضا ساکی (ایران) ۲- استپان استارودوبتسیف (روسیه) ۳- فورکان تاش (ترکیه) و الکساندرین گوتو (مولداوی)

۸۰ کیلوگرم: ۱- میکیتا الکسی اف (اوکراین) ۲- گابریل لوپاسکو (مولداوی) ۳- ماکسات سایلاو (قزاقستان) و ویگن نازاریان (ارمنستان) ۵- کامران ارقش (ایران)

۹۲ کیلوگرم: ۱- لاچین والی اف (آذربایجان) ۲- موحامد اولویف (روسیه) ۳- ریچارد کارلسون (استونی) و اوکتای دمیر (ترکیه) ... ۷- سعید کریمی زاده (ایران)

۱۱۰ کیلوگرم: ۱- شاهرخ میکائیلی (ایران) ۲- رازمیک کوردیان (ارمنستان) ۳- مته گوکادزه (گرجستان) و آدولف بازو (مجارستان)

رده بندی تیمی: ۱- ایران ۱۴۸ امتیاز ۲- آذربایجان ۱۲۳ امتیاز ۳- روسیه ۹۹ امتیاز ۴- قزاقستان ۷۳ امتیاز ۵- ارمنستان ۷۳ امتیاز ۶- ترکیه ۷۰ امتیاز ۷- هند ۶۳ امتیاز ۸- گرجستان ۶۳ امتیاز ۹- اوکراین ۶۲ امتیاز ۱۰- ازبکستان ۴۹ امتیاز

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 13 مرداد 1398 ، کدخبر: 4683939 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
0
0
با کمترین امکانات بهترین نتایج رو کسب میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین