پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
احجام شهرها را شکل می‌دهند و در کنار هم فضای زنده ای به نام شهر را می‌سازند. وجود یا عدم وجود هر یک از این بناها، کالبد و ماهیت شهری را دستخوش تغییر می‌کنند. وجود یا عدم وجود احجام شهری می توانند نگاه ما را به شهر وسیع‌تر و یا محدوتر کنند. پل گیشا که در حدود ۴۰ سال در تهران در جای خود استوار بوده، ناگهان ناپدید شد ، و هر چند که هنوز آثار خود را برجای گذاشته است، چهره جدیدی از شهر را پیش روی ما قرار داده است.
شعار سال:احجام شهرها را شکل می‌دهند. ساختمان‌ها، خیابان‌ها، میادین، برج‌ها، تونل‌ها، پل‌ها و حتی فضاهای خالی، احجامی هستند که در کنار هم فضای زنده ای به نام شهر را می‌سازند. وجود یا عدم وجود هر یک از این بناها، کالبد و ماهیت شهری را دستخوش تغییر می‌کنند. فضای خالی ‌ای که به یک باره تبدیل به برج می‌شود، خیابانی که ناگهان تونل می‌شود و پلی که ناگهان ناپدید می‌شود، نه تنها باعث تغییر در چهره شهر می شوند، بلکه برداشت ما از فضا را نیز دگرگون می‌کنند و می تواند بر روال زندگی ما اثر مثبت یا منفی داشته باشند. وجود یا عدم وجود احجام شهری می توانند نگاه ما را به شهر وسیع‌تر و یا محدوتر کنند.
پل گیشا که در حدود ۴۰ سال در تهران در جای خود استوار بوده، ناگهان ناپدید شد ، و هر چند که هنوز آثار خود را برجای گذاشته است، چهره جدیدی از شهر را پیش روی ما قرار داده است.

شعار سال
،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:13مرداد1398،کدخبر:98051306556،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین