پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۴۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
مدیرکل محیط‌زیست استان قم با گلایه از نبود تناسب درست بین وظایف و ساختار سازمان محیط‌زیست گفت: محیط‌زیست بیشتر نهاد نظارتی است و قدرت اجرایی و بازدارنده مناسبی ندارد.

شعارسال: مدیرکل محیط‌زیست استان قم با گلایه از نبود تناسب درست بین وظایف و ساختار سازمان محیط‌زیست گفت: محیط‌زیست بیشتر نهاد نظارتی است و قدرت اجرایی و بازدارنده مناسبی ندارد.

 سیدرضا موسوی مشکینی با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان قم، ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار اظهار داشت: مسائل زیست‌محیطی با اینکه در همه جهان به یک مطالبه عمومی تبدیل‌ شده اما متأسفانه در کشور ما هنوز وارد زندگی مردم نشده است.

وی با بیان اهمیت توجه به موضوعات زیست‌محیطی و مشارکت مردمی در اجرای آن افزود: بسیاری از موضوعات زیست‌محیطی برای اجرا نیازمند اراده‌ای فراتر از تصویب قوانین و مقررات بوده و آن مشارکت مردمی است.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان قم با اشاره به اعتبارات محدود محیط‌زیست در کشور و به‌ویژه در استان قم ادامه داد: اعتبارات اداره کل محیط‌زیست استان قم از یک پروژه عمرانی در استان کمتر بوده و این در کنار عدم قدرت اجرایی این سازمان عامل بازدارنده مهمی است.

وی به عدم تناسب درست بین وظایف و ساختار سازمان محیط‌زیست اشاره و خاطرنشان کرد: مؤلفه‌های زیست‌محیطی در حوزه اختیارات سازمان نیست اما تمام مطالبه‌گری‌ها از این سازمان شده و تناسب درستی بین وظایف و حوزه اختیارات وجود ندارد.

سید سعید سیدهاشمی مدیر دفتر تسنیم استان قم نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های این خبرگزاری در یک سال گذشته در حوزه‌های مختلف و به‌ویژه حوزه محیط‌زیست ارائه کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:15 مرداد 1398 ، کدخبر:2069476  www.tasnimnews.com ،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین