پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
UKAS انگلستان (یکی از صادرکنندگان گواهی‌های بین المللی) شرک تحریم‌های خود را در خصوص ارائه خدمات به ایران لغو کرد.

شعار سال: یکی از اختلالات در ایجاد روابط صنعتی و تجاری با کشورهای مختلف تحریم هایی بود که از سوی صادرکنندگان گواهی‌های استاندارد بین المللی صورت گرفته بود که علی جلالی - عضو هیات مدیره انجمن ملی استاندارد - از لغو تحریم توسطUKASانگلستان خبر داد.

گواهی نامه های استاندارد بین المللیISOکه با اعتبارUKASانگلستان توسطCBهای داخلی صادر می شد تا پیش از این به خاطر تحریم های ظالمانه علیه ایران ارائه خدمات نمی کرد تا امروز که برجام زمینه لازم را برای لغو تحریم های این بیمه بین المللی فراهم کرد.

جلالی در این باره به ایسنا گفت: شاهد لغو تحریم هایUKASانگلستان پس از چهار سال هستیم که تا کنون به موجب تحریم های ظالمانه عدم صدور گواهینامه های استاندارد با اعتبار موسسات اعتبار دهی اروپایی در روند صادرات کالاهای ایرانی به سایر کشور های جهان از جمله کشور های اروپایی خلل عمده ایجاد کرده بود.

وی افزود: تا پیش از این فرصتی به وجود آمده بود شرکت های کاذب و نامعتبر اقدام به صدور گواهینامه های بی ارزش و جعلی در ایران کنند ولی اکنون با پیگیری های مکرری که صورت گرفت، موفق به رفع تحریم ها توسطUKASشدیم و از این پس شاهد گواهینامه های بین المللی استاندارد در ایران خواهیم بود.

عضو هیات مدیره انجمن ملی استاندارد اظهار امیدواری کرد که با اخذ تاییدیه بین المللی توسط مرکز تایید صلاحیت ایران(NACI) کشورمان بتواند به زمره نهاد های اعتباردهی بین المللی وارد شود و کمک شایانی به واحدهای تولیدی و خدماتی کند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايسنا، تاریخ انتشار: 27 تير 1395، کد مطلب: 95040115261:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین