پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
بهرام سرمست روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار افزود: یکی از معیارهای سنجش عملکرد مدیران استان نحوه پاسخگویی آنها به خبرنگاران و مردم است.وی با تاکید برضرورت خود انتقادی مسئولان از عملکرد خود، گفت: مسئولان بسیار حرف می زنند و کمتر می شنوند، ولی باید گوش شنوا داشت و به انتقادات نیز توجه کرد.

شعارسال: استاندار قم، تاکید کرد: مدیران اجرایی استان، موظف هستند در دسترس و پاسخگوی خبرنگاران باشند و در این زمینه عملکرد مسئولان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بهرام سرمست روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار افزود: یکی از معیارهای سنجش عملکرد مدیران استان نحوه پاسخگویی آنها به خبرنگاران و مردم است.

وی با تاکید برضرورت خود انتقادی مسئولان از عملکرد خود، گفت: مسئولان بسیار حرف می زنند و کمتر می شنوند، ولی باید گوش شنوا داشت و به انتقادات نیز توجه کرد.

سرمست با بیان اینکه مخاطب درد دل های خبرنگاران باید پاسخگو باشند اظهار داشت: انتظار پاسخگویی، در دسترس بودن، ارائه گزارش عملکرد و تبیین مواضع خبرنگاران از مدیران اجرایی، انتظارهای حداقلی و به حق خبرنگاران از مسئولان است که باید به این انتظارات به درستی پاسخ داد.

استاندار قم، اظهار داشت: زحمات خبرنگاران با لوح سپاس و کارت هدیه قابل ادا کردن نیست چرا که آنان با تمام مشکلات در حال انجام وظیفه پذیرش مسئولیت اجتماعی و رسالت خبرنگاری هستند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان استان از انتقاد خبرنگاران استقبال کنند، ادامه داد: در عصر ارتباطات و اطلاعات نیازمند مهارت های کلامی، شنیداری و همچنین مهارت تفاهم و پاسخگویی متقابل هستیم.

شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در افغانستان بود که در ۱۷ مردادماه سال ۷۷ در جریان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در مزار شریف به دست طالبان به شهادت رسید و این روز در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز خبرنگار» نام گرفت.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا ،تاریخ انتشار: 16 مرداد1398،کدخبر:83428899 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین