پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۵۹۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
قوه قضاییه از مختومه شدن پرونده های دادسرای فرهنگ و رسانه که بنا بر اعلام جرم دادستانی در جریان بود، به مناسبت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار خبر داد.به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی‌ بر مساعدت در پرونده متهمینی که به جرم توهین و نشر اکاذیب در دادسرای فرهنگ و رسانه و بنابه اعلام جرم دادستانی تحت تعقیب قرار گرفته بودند، این٢٧ پرونده منتهی به منع تعقیب و بعضا با اخذ رضایت منتهی به قرار موقوفی تعقیب و در نتیجه مختومه شدند.

شعار سال: بنابر دستور حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی ۲۷ پرونده که با شکایت دادستانی در جریان بود، منتهی به منع تعقیب و در نتیجه مختومه شد.

به دستور رئیس قوه قضاییه مبنی‌ بر مساعدت در پرونده متهمینی که به جرم توهین و نشر اکاذیب در دادسرای فرهنگ و رسانه و بنابه اعلام جرم دادستانی تحت تعقیب قرار گرفته بودند، این٢٧ پرونده منتهی به منع تعقیب و بعضا با اخذ رضایت منتهی به قرار موقوفی تعقیب و در نتیجه مختومه شدند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار 17مرداد 98، کد خبر: 83430623 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
0
0
رئیسی همینطوری داره دلبری میکنه حیف رئیس جمهور نشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین