پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۳۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳
در حالی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بر اساس اعلام رئیس اتحادیه دامداران کشور ۳۶ تا ۴۵ هزار تومان است که این محصول در مراکز عرضه بهداشتی دام ۴۷ هزار تومان و بالاتر از نرخ بازار به‌فروش می‌رسد.
شعار سال: در حالی قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده بر اساس اعلام رئیس اتحادیه دامداران کشور ۳۶ تا ۴۵ هزار تومان است که این محصول در مراکز عرضه بهداشتی دام ۴۷ هزار تومان و بالاتر از نرخ بازار به‌فروش می‌رسد.

 قیمت هر کیلوگرم دام زنده در مراکز عرضه بهداشتی دام زنده (خیابان میرزای شیرازی) برای عید قربان 47 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است درحالی که قیمت هر کیلوگرم دام زنده سبک (گوسفند) بر اساس اعلام رئیس اتحادیه دامداران کشور 36 تا حداکثر 45 هزار تومان در سطح کشور خرید و فروش می‌شود.

قیمت مصوبی برای دام زنده نداریم

محمد سلطانی، رئیس اتحادیه دامداران کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد:  قیمت مصوب و تعادلی برای دام زنده عرضه‌شده در روز عید قربان تعیین نشده است و قیمت این محصول به‌صورت عرضه و تقاضا تعیین می‌شود.

وی افزود: قیمت روز عرضه و تقاضای دام زنده در سطح کشور 36 تا 45 هزار تومان است که قیمت این محصول به‌طور معمول در تهران بیشتر از سایر نقاط است.

رئیس اتحادیه دامداران کشور ادامه داد: قیمت دام زنده هرساله دو روز قبل از مراسم عید قربان تا دو روز بعد از این مراسم به حداکثر قیمت خود می‌رسد و دامداران با توجه به نیاز مردم برای ذبح دام در این مراسم مذهبی به‌دنبال کسب حداکثر سود در این ایام هستند.

وی تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم دام سنگین (گوساله پروار) نیز 32 هزار تومان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398، کدخبر: 2073546 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین