پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۵
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور از جذب حدود 200 نفر در سازمان برنامه و بودجه کشور و در زیر مجموعه استان‌ها خبر داد و گفت: این نیروها در استان‌ها به کار گرفته می‌شود.

شعارسال: جمشید انصاری در نشست با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان اظهار داشت: در تلاش هستیم که میزان پرداختی‌ها با عناوین مختلف را در حکم پایه کارمندان بیاوریم تا از این طریق بتوان وضعیت پرداختی‌ها را سر و سامان داد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه مشکل اصلی در کشور نگاه منابع و بودجه محور مدیران است، تصریح کرد: باید این نگاه به بهسازی نظام مدیریتی تغییر کند زیرا بر مبنای این نگاه چنانچه منابع مالی و بودجه نیز وجود نداشته باشد کارها بر اساس ساختار مدیریت درست پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: نظام‌های مدیریت و بهسازی شده، منبع زاینده برای توسعه کشور به شمار می‌رود و در این راستا باید با هم‌پوشانی و یکپارچه‌سازی در توسعه کشور گام برداریم.

انصاری تصریح کرد: نگاه برخی وزیران تنها نگاه بخشی به حوزه خود است و توجه کمتری به هم‌پوشانی و یکپارچگی در فعالیت‌ها دارند و همچنین نداشتن اشراف برخی مدیران به قانون و حوزه کاری خود باعث هدر رفت زمان و منابع می‌شود و بی شک این آموزش وظیفه ذاتی سازمان برنامه و بودجه است و باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی اظهار داشت: برخی نگاه‌ها به ما، تنها نگاه گرفتن پول و اخذ مجوزهای استخدامی است، باید این دیدگاه تغییر کند زیرا سازمان متولی برنامه‌‌ریزی و ارائه راهکارهای راهبردی برای توسعه و پیشرفت در کشور است.

وی افزود: راهبرد توسعه کشور باید با همکاری استانداری‌ها شکل گیرد و در این راستا باید هماهنگی‌های لازم صورت پذیرد.

انصاری به اهمیت شکل‌گیری کانون‌های ارزیابی در سازمان مدیریت و برنامه بودجه تاکید کرد و گفت: بر این اساس تشکل‌های مردمی باید بر رعایت حقوق شهروندی برای رفع مشکلات نظام اداری شکل گیرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هیچ تشکلی در کشور در حوزه حقوق شهروندی مرتبط با نظام اداری وجود ندارد، باید آن‌ها را شکل دهیم و ضمانت اجرایی نیز خود قانون در این راستاست.

وی با تاکید بر تغییر چارت سازمانی در سازمان برنامه بودجه ادامه داد: پیشنهاد این موضوع ارائه شده است و در سطح استان‌ها نیز پیشنهادهایی داده‌ایم.

انصاری از جذب حدود 200 نفر در سازمان برنامه و بودجه کشور و در زیر مجموعه استان‌ها خبر داد و گفت: این نیروها در استان‌ها به کار گرفته می‌شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:20مرداد1398 ، کدخبر: 13980520000276: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
0
0
بر این اساس تشکل‌های مردمی باید بر رعایت حقوق شهروندی برای رفع مشکلات نظام اداری شکل گیرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین