پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۷۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
مهلت ثبت نام فعالین بخش درمان برای کارتخوان‌های بانکی تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد.حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با تکرار این موضوع که اکثر پزشکان استان به تکالیف مالیاتی خود عمل می‌کنند افزود: هدف از ثبت کارتخوان‌های بانکی در سامانه سازمان امور مالیاتی کمک به افزایش شفافیت در حوزه مالیات است و ۹۰ درصد پزشکان نباید نگران این موضوع باشند.
شعار سال:مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی از تمدید مهلت ثبت نام صنوف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی در نظام سامانه صندوق فروش یا کارتخوان بانکی تا ۳۱ مرداد خبر داد.
مهلت ثبت نام فعالین بخش درمان برای کارتخوان‌های بانکی تا ۳۱ مرداد ماه تمدید شد، حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی صبح امروز که برای پاسخ به ابهامات و سوالات نمایندگان پزشکان استان آذربایجان غربی در نظام پزشکی ارومیه حضور یافته بود با تکرار این موضوع که اکثر پزشکان استان به تکالیف مالیاتی خود عمل می‌کنند افزود: هدف از ثبت کارتخوان‌های بانکی در سامانه سازمان امور مالیاتی کمک به افزایش شفافیت در حوزه مالیات است و ۹۰ درصد پزشکان نباید نگران این موضوع باشند.
 
او با اشاره به این موضوع که همیشه کسانی هستند که با به خطر افتادن منافع خود، در مسیر اجرای قانون، سنگ اندازی می‌کنند گفت:طبیعتا عده قلیلی از پزشکان با درآمد‌های بالا که فرارمالیاتی کلان دارند، نگرانی خود از شفاف شدن درآمدهایشان را به کل جامعه شریف پزشکی انتقال می‌دهند کما اینکه این موضوع در مورد رصد و بررسی قانونی تراکنش‌های مشکوک بانکی، خود را نشان داد.
 
مدیرکل دستگاه مالیاتی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیش از پزشکان ۲۹ رسته شغلی طی فراخوان‌های پنجگانه سازمان امور مالیاتی مکلف به نصب و استفاده از صندوق‌های مکانیزه فروش شده اند افزود: نصب و استفاده از سامانه صندوق‌های فروشگاهی به زودی برای تمام صنوف کشور اجرایی خواهد شد و تصویب و ابلاغ این امر مراحل پایانی خود را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند.
 
کوماسی با بیان اینکه سیستم تشخیص علی الراس مالیاتی از عملکرد سال ۱۳۹۸ به بعد عملا وجود نخواهد داشت، اظهار داشت: تکمیل بانک اطلاعاتی ماده ۱۶۹ همچنین اجرای قانون ثبت کارت خوان‌های بانکی در سامانه سازمان امور مالیاتی، بخشی از مقدمات لازم جهت حذف شیوه علی الراس مالیاتی است.
 
او بر رفع سریع موانع و مشکلات ثبت کارتخوان‌های بانکی فعالین بخش درمان استان تاکید کرد و افزود: بخشی از این مشکلات مربوط به جمع آوری کارتخوان‌های با تراکنش پایین است که ممانعت از این موضوع از طریق جلسه هماهنگی با مسئولان مربوطه استانی سریعا در دستور کار قرار دارد.
 
در این جلسه همچنین مقرر شد بلافاصله نسبت به برگزاری کلاس آموزشی نحوه ثبت مشخصات کارتخوان در سامانه سازمان امور مالیاتی برای پزشکان اقدام شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:21مرداد1398،کدخبر:7034063،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین