پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۷۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توزیع کالای اساسی با نرخ ارز دولتی حق عموم مردم است و آنان باید بتوانند با کارت‌های الکترونیکی سهمیه‌ خود از کالاهای اساسی را دریافت کنند.
شعار سال : محمدحسین فرهنگی  با انتقاد از رویه دولت در تخصیص۱۴ میلیارد دلار با نرخ ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی، گفت: متاسفانه دولت این بودجه را به صورت پراکنده، بی برنامه و ناعادلانه توزیع می‌کند.

وی افزود: برای مثال گوشت سالم و باکیفیتی به کشور وارد می‌شود اما صرفا دربرخی از شهرهای بزرگ توزیع می‌شود اما در بسیاری از شهرهای کوچک و همچنین حاشیه شهرهاگوشت ارزان دولتی یاتوزیع نمی‌شود و یا آنکه بسیار کم عرضه می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه دولت معمولا کالاهای اساسی و ارزان قیمت را به جاهایی می‌فرستند که سروصدایی دارند و اعتراض می‌کنند، گفت:توزیع کالاهای اساسی با نرخ ارز دولتی حق عموم مردم است و همان طور که درگذشتهکوپن وجود داشت، در حال حاضر هم مردم باید بتوانند با کارت‌های الکترونیکی سهمیه‌خود از کالاهای اساسی را دریافت کنند و این فرآیند باید با سیستم‌های پوزکنترل شود.

فرهنگی با انتقاد از نحوه توزیع نهاده‌های کشاورزی بیان کرد:توزیع نامناسب نهاده‌ها برای کشاورزان مشکل ایجاد کرده است و به هیچ وجه مشخص نیست که نهاده‌های کشاورزی به چه نحوی در اختیار کشاورز قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در توزیع دارو هم مشکلات زیادی وجود دارد، گفت: در مورد توزیع دارو هم وضعیت به همین صورت است به طوری که این روزها وزیر بهداشت و درمان مرتب در این باره انتقاد می‌کند، این در حالی است که وزیر خود باید مانع چنین اتفاقاتی در وزارتخانه باشد و اینکه وی از چه کسی انتقاد می‌کند، برای ما جای تعجب دارد!

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اینکه بی‌تدبیری دولت در حل مسائل داخلی غوغا می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس به صورت مکرر و در جلسات غیرعلنی و همچنین تذکرات شفاهی و کتبی خود اعتراض‌هایی را در مورد نحوه تخصیص ارز دولتی برای تامین کالاهای اساسی مطرح کرده‌اند اما ظاهراً دولت هیچ گونه قصد و اراده‌ای برای اجرای این قانون ندارد و فقط همین یک موردنیست و مواد مختلفی از قانون برنامه و بودجه وجود دارد که یا از سوی دولت اجرا نمی‌شود، یا نادرست اجرا می‌شود و یا آنکه به کل بر زمین مانده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار:22مرداد1398 ، کدخبر:4690107 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
0
0
مجلسی ها هم که فقط بلدن شعار بدن و در عمل کاری نمیکنن که بشه امور اصلاح بشه ، هر چقدر دولت در شرایط فعلی مقصر مجلس چندین برابر مقصره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین