پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۶۸۳۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس دستور العملی که صادر شده است از اول شهریور ماه سال جاری هزینه سفر هوایی به عتبات افزایش پیدا می‌کند.
شعار سال:مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت نرخ جدید سفر هوایی به عتبات را اعلام کرد.
 حجت الاسلام و المسلمین صحبت الله رحمانی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت ،اظهار کرد: بر اساس دستور العملی که صادر شده است از اول شهریور ماه سال جاری هزینه سفر هوایی به عتبات افزایش پیدا می‌کند.
 
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه سفر هوایی از استان تهران ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان خواهد بود، افزود: هزینه سفر زمینی به عتبات عالیات  مانند قبل است و هیچ تغییری نخواهد کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین رحمانی تصریح کرد: ثبت نام پیاده روی اربعین از اول شهریورماه آغاز می‌شود و افرادی که می‌خواهند به عتبات مشرف شوند باید برای دریافت بیمه و ارز  در سامانه سماح ثبت نام کنند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،تاریخ انتشار:22مرداد1398،کدخبر:1512246،www.dana.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین