پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع تحریم ظریف را پیگیری کنند.
شعار سال:رئیس دفتر رئیس جمهور اعلام کرد: آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع تحریم ظریف را پیگیری کنند.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه صبح امروز هیأت دولت، درباره مذاکره با اروپا گفت: مذاکره با اروپا جدی تری شده است، در کنار این مذاکرات صحبت هایی شده که بتوانیم به چارچوب هایی برسیم و امیدواریم به بهره مندی از منافع برجام برسیم.

وی همچنین گفت: در مورد اینکه اگر به جمع بندی نرسیم گام سوم را انجام می‌دهیم، تردیدی نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اینکه آیا مذاکراتی با سازمان ملل برای رفع تحریم ظریف و حضور وی با هیات ایرانی در سازمان ملل شده است، گفت: بله. آقای تخت روانچی یک نامه اعتراضی جدی به دبیر کل سازمان ملل نوشته و از ایشان خواستند که موضوع را پیگیری کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:23مرداد1398،کدخبر:۴۹۵۴۳۵،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین