پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
توپ‌های رشته گلبال که چند ماه در گمرک مانده بود، بالاخره ترخیص شدند.
شعار سال : دو هفته قبل یعنی روز 12 مرداد ماه بود که فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان از عدم ترخیص 200 توپ گلبال از انبار گمرک غرب کشور از بهمن 97 به بعد خبر داد و اعلام کرد امکان فاسد شدن این توپ‌ها که نیاز اصلی برگزاری اردوهای تیم ملی هستند، وجود دارد.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون در این باره گفته بود: این توپ‌ها را از آلمان وارد کردیم، چرا که توپ‌های مورد تایید فدراسیون جهانی فقط در آلمان و کانادا تولید می‌شوند. برای هر کدام نیز با ارز نیمایی مبلغ 41 یورو هزینه کردیم که در مجموع 8200 یورو می‌شود.

انتشار این خبر واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت تا اینکه سرانجام با ترخیص این 200 توپ از گمرک موافقت شد و توپ‌ها بعدازظهر روز چهارشنبه 23 مرداد به فدراسیون رسید تا هم اردوهای مد نظر برگزار و هم میان استان‌های مختلف توزیع شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 26 مرداد 98، کد خبر: 2076744، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین