پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۱۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از روحانی خواست مقصر توزیع غیرحرفه‌ای ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی را اعلام کند.
شعارسال: محمد رضا پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد دولت در حوزه ارزی اظهار کرد: نیمه اول سال تصمیم سیاست ارزی ۴ هزار و ۲۰۰ تومان دولت رویکرد کاملاً غیر کارشناسی و غیر حرفه‌ای بود و به حوزه کلان اقتصادی کشور آسیب وارد کرد و تاکنون چندین میلیارد دلار از آن منابع تعیین تکلیف نشده است.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سال با تغییر رئیس کل بانک مرکزی و سیاست‌ها، شرایط بهتری به خود گرفت و بخشی از آن اشتباهات جبران و مدیریتی در فضای بازار ارز ایجاد شد و دولت از ظرفیت ابزارهای کنترلی استفاده کرد.

پورابراهیمی درباره برخی اظهارات معاون سابق ارزی بانک مرکزی در شبکه‌های اجتماعی اضافه کرد: درباره اظهار نظر آقای عراقچی، آقای رئیس جمهور باید نظر دهند که تصمیمات را چه کسی می‌گرفت و نحوه این تصمیمات چگونه بوده است و اگر بابت آن هزینه‌ای به کشور وارد شده حتما هر کسی بوده باید پاسخگو باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره عملکرد چند ماه اخیر دستگاه قضا دربرخورد با مفسدان اقتصادی گفت: دستگاه قضا در چند ماه اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و ورود علمی، تخصصی و دلسوزانه آقای رئیسی جای تقدیر دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه خط قرمز دستگاه قضائی باید منافع انقلاب در صیانت از دستاوردهایش برای جلوگیری از فساد باشد، یادآور شد: هر گروه، هر شغل و هر شخصی با هر عنوانی که باشد باید دستگاه قضایی به آن رحم نکند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1398 ، کدخبر: 411209 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۹
0
0
دستگاه قضا در چند ماه اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته و ورود علمی، تخصصی و دلسوزانه آقای رئیسی جای تقدیر دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین