پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
نماینده ساری در مجلس گفت: آقای رئیسی در مقابل مفاسد محکم ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد و این نوع برخورد باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند.

شعار سال: محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

دامادی خاطرنشان کرد: این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

وی افزود: عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 31مرداد 98، کد خبر: 13980530000237، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۱
0
0
خدا خیرش بده داره کار درست جلو میره و باید تحسین گفت بهشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین