پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۵۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره‌برداری کرد و شغل طبابت و پرستاری نیز در زمره این مشاغل است که با مسائل انسانی سروکار دارد.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی گفت: در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره‌برداری کرد و شغل طبابت و پرستاری نیز در زمره این مشاغل است که با مسائل انسانی سروکار دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ظهر امروز در آیین تجلیل از پزشکان بیمارستان رضوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در قرآن کریم نیز مورد اشاره قرار گرفته این است که همواره می‌توان به حضرت علی(ع) تاسی کرد و به ویژه در مسائلی همچون دلسوزی و بخشش و انفاق باید ایشان را معیار قرار داد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: اسلام همواره نسبت به مسائل عاطفی و انسانی نگاه و رویکرد ویژه‌ای دارد و البته اینکه خواسته باشیم در مسائلی همچون جنگ خیبر و خندق حضرت را ملاک قرار دهیم ممکن نیست بلکه باید در برطرف کردن دردهای جامعه ایشان را معیار قرار داد.

مروی بیان کرد: در زمینه مسائل مرتبط با مردم و حل معضلات و مسائل آنان باید از سیره علوی بهره‌برداری کرد و شغل طبابت و پرستاری نیز در زمره این مشاغل است که با مسائل انسانی سروکار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در واقع پرستاران باید در طبابت خود و در مداوا و رفتار با بیمار، کرامت و اخلاق حسنه را در دستور کار قرار دهند و این همان مسئله‌ای است که باید در آن به سیره حضرت رجوع کرد.

مروی عنوان کرد: سلامت جزو مسائل محوری برای انسان‌ها است و در دین مبین اسلام نیز بر آن تاکید زیادی شده زیرا انسان بیمار از عبادت خداوند نیز ناتوان است و به همین دلیل اهمیت کار پرستاران و پزشکان بالا‌ست.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ،تاریخ انتشار: 31 مرداد98،کدخبر:2080711 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
0
0
اگر راست میگین سیره علوی رو در نظام داری و حکومت داری اجرایی کنین یعنی اصلا سیره علوی مختص حکومت داری اسلامی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین