پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تامین منابع بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی در دستور دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر قرار گرفت.

شعارسال: رحمت الله حافظی با بیان اینکه لایحه بروز رسانی تجهیزات آتش نشانی در مدت یک سال در کمیسیون سلامت بررسی و تقویت شد، عنوان کرد: در حادثه جمهوری نردبان هیدرولیکی و بالابر به درستی عمل نکرده بود و همین امر منجر به مرگ دو شهروند تهرانی شد بنابر همین علت دو فوریت این طرح پس از آن حادثه به امضا رسید.

وی یادآور شد: کمیسیون سلامت شورا پس از حادثه جمهوری و طی نشست هایی که با مدیران ارشد آتش نشانی پیرامون علل وقوع حادثه برگزار کرد، مشخص شد که قصور انسانی در جان باختن دو شهروند تهرانی در این حادثه دخالت نداشته است.

حافظی ادمه داد: در تبصره یک این لایحه ارتقای ناوگان خودروی عملیات و پشتیبانی سازمان آتش نشانی مدنظر گرفته شده است که در این راستا تامین منابع مالی آن بررسی خواهد شد.

رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در ابتدا بودجه هزار میلیاردی برای این لایحه پیش بینی کرده بود، خاطر نشان کرد: بودجه این لایحه پس از بررسی کارشناسان کمیسیون سلامت و جلسات متعددی که در این ارتباط برگزار شد، تقلیل یافت و به ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

حافظی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای تجهیزات آتش نشانی مصوب شد، تصریح کرد: این اعتبار از محل دو درصد عوارض مصوب شده بود که بهای خدمات آتش نشانی به سه درصد از عوارض بلند مرتبه ها، ساختمان های مسکونی و بهای ساختمان های غیر مسکونی تبدیل می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29تیر1395، کدخبر: 3718103: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین