پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۸۹۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح احیا کارت سوخت در شهرهای مرزی تا ۲۰ کیلومتر متفاوت است، گفت: قاچاق بنزین حداکثر یک میلیون بشکه است اما دولت معتقد است با کارت سوخت کنترل بهتری بر روند مصرف بنزین در کشور دارد.
شعار سال: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای طرح احیا کارت سوخت در شهرهای مرزی تا ۲۰ کیلومتر متفاوت است، گفت: قاچاق بنزین حداکثر یک میلیون بشکه است اما دولت معتقد است با کارت سوخت کنترل بهتری بر روند مصرف بنزین در کشور دارد.

هدایت‌الله خادمی ، درباره مدیریت کارت سوخت اظهار کرد: زمانی برای کنترل مصرف بنزین در کشور طرح استفاده از کارت سوخت مطرح شد که بسیار هم توانست شفافیت ایجاد کرده و نظارت را تقویت کند.

وی افزود: دولت یازدهم و دوازدهم از این کارت‌ها استفاده نکرد، هرچند توجیهشان این است که هیچگاه این کارت‌ها قطع نشده اما حقیقت این است که در همان ابتدای دولت یازدهم روحانی طرحی را به مجلس آوردند که کارت‌های سوخت را باطل و غیرقابل استفاده کنند که در مجلس نهم و دهم پذیرفته نشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت معتقد بود این کارت‌ها سبب سوءاستفاده می‌شود، گفت: امروز با دستپاچگی بار دیگر این کارت‌ها را به جریان انداختند و استفاده از آن را اعلام کردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی با تصریح اینکه در جلسه‌ای که با معاون وزیر نفت داشتیم اعلام کردند محدودیتی در این کارت‌ها وجود ندارد، بیان کرد: البته این روش در بعضی شهرهای مرزی برنامه متفاوت خواهد بود و ممکن است چند نوع کار از کارت‌ها با میزان متفاوت در نظر گرفته شود.

خادمی با بیان اینکه طی گفتگو با مسئولان وزارت نفت به این نتیجه رسیدیم که قاچاق بنزین حداکثر یک میلیون بشکه است، تأکید کرد: دولت معتقد است با به‌کارگیری کارت سوخت می‌تواند کنترل بهتری بر روند مصرف بنزین در کشور داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: ممکن است طرح اجرای کارت سوخت در شهرهای مرزی تا فاصله ۲۰ کیلومتری به‌گونه دیگری اجرا شده و سهمیه‌بندی به روش ویژه‌ای باشد که مرزنشینان با کنترل و دریافت مجوز بتوانند مقداری دادوستد بنزین داشته باشند.

وی گفت: این مرحله نخست بازگشت کارت سوخت است و باید ببینیم در مراحل پیش رو اهداف دیگری دنبال می‌شود یا خیر.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1398، کدخبر: 411884 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
0
0
قاچاق سوخت توسط مردم عادی انجام نمیشه بشه هم توسط یک بخش کوچکی انجام میشه که عدد بزرگی نخواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین