پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۱۹۱
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴
ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فضاهای ورزشی بانوان گفت: در رویکرد آمایشی ورزش قم باید سهم بانوان از زیرساخت های ورزشی استان افزایش یابد و حقوق بانوان استان در استفاده و دسترسی به زیرساخت های ورزشی باید متناسب با فرهنگ بومی قم رعایت شود.

شعار سال:معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فضاهای ورزشی بانوان گفت: در رویکرد آمایشی ورزش قم باید سهم بانوان از زیرساخت های ورزشی استان افزایش یابد و حقوق بانوان استان در استفاده و دسترسی به زیرساخت های ورزشی باید متناسب با فرهنگ بومی قم رعایت شود.

 ژاله فرامرزیان در نشستی که با حضور اعضای ستادی، مسئولان هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد قم، برگزار شد به جایگاه شهر قم اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاه شهر قم باید ورزش استان نیز در همین امر توسعه یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: باید نگاه برنامه محور به توسعه زیرساخت های ورزشی در قم داشت و نگاه به ورزش استان باید تغییر کرده و با ظرفیت ها و آمایش سرزمینی در توسعه زیرساخت ها حرکت کرد.

وی گفت: جذب، توزیع و مدیریت مناسب منابع موجود از جمله اولویت های این وزارتخانه است و اعتبارات برای توزیع در استان ها به سختی به دست آمده و برای هزینه کرد آن نیز باید با دقت نظر اقدامات انجام شود.

فرامرزیان تاکید کرد: طرح های ورزشی باید متناسب با ظرفیت های استان باشد، مثلا شاید برخی از مواقع نیاز نباشد که سالن های بزرگ و چند هزار نفره احداث شود و باید با اعتبار آن چندین سالن کوچک ساخت و در اختیار جوانان و ورزشکاران قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت توجه به توسعه فضاهای ورزشی بانوان گفت: در رویکرد آمایشی ورزش قم باید سهم بانوان از زیرساخت های ورزشی استان افزایش یابد و حقوق بانوان استان در استفاده و دسترسی به زیرساخت های ورزشی باید متناسب با فرهنگ بومی قم رعایت شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:3شهریور1398،کدخبر:888904،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین