پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۲۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
پرداخت قبوض آب،گاز،برق، تلفن و سایر خدمات مصرفی آنهم به موقع ، از وظایف اولیه هر شهروند می باشد. از طرف دیگر، دریافت کننده این قبوض عموما مدیران ساختمان ها بوده و تعلل یا اهمال کاری مدیریت ساختمان در پرداخت قبوض ، باعث متضرر شدن سایر اهالی ساختمان می گردد. باید از اداره محترم گاز پرسید، برای ممانعت از این حجم درگیری،آیا بهتر نیست که مامور محترم اداره گاز، همزمان با انجام وظیفه خود و قبل از اقدام به قطع انشعاب، اقدام به زدن زنگ مدیریت ساختمان یا زنگ یکی از ساکنین نموده، اطلاع رسانی کرده و بعد نسبت به قطع انشعاب اقدام کند؟ راستی دریافتی ماموران محترم از هر قطع و وصل مجدد گاز چقدر است؟ چند سوال دیگر هم در ادامه متن، نیازمند پاسخگویی است.
شعار سال : پرداخت قبوض آب،گاز،برق، تلفن و سایر خدمات مصرفی آنهم به موقع ، از وظایف اولیه هر شهروند می باشد. از طرف دیگر، دریافت کننده این قبوض عموما مدیران ساختمان ها بوده و تعلل یا اهمال کاری مدیریت ساختمان در پرداخت قبوض ، باعث متضرر شدن سایر اهالی ساختمان می گردد. باید از اداره محترم گاز پرسید، برای ممانعت از این حجم درگیری،آیا بهتر نیست که مامور محترم اداره گاز، همزمان با انجام وظیفه خود و قبل از اقدام به قطع انشعاب، اقدام به زدن زنگ مدیریت ساختمان یا زنگ یکی از ساکنین نموده، اطلاع رسانی کرده و بعد نسبت به قطع انشعاب اقدام کند؟ راستی دریافتی ماموران محترم از هر قطع و وصل مجدد گاز چقدر است؟ چند سوال دیگر هم در ادامه متن، نیازمند پاسخگویی است.

*** انشعابی که ساعت 9 صبح قطع شده است، چرا باید بین ساعت 4 بعد الظهر تا 9 شب وصل شود؟ بر اساس کدام منطق؟
تخلف از ما، ادب و همکاری از شما؟ + توضیحات

*** مدیرعامل محترم شرکت گاز استان تهران بفرمایند که مبلغ باقیمانده از کسر هزار ریال در قبوض مشترکین گاز در سال 1397 و چهارماه اول سال 1398 چقدر بوده ، به کدام حساب واریز شده و صرف چه اموری شده است؟

تخلف از ما، ادب و همکاری از شما؟ + توضیحات

*** مدیرعامل محترم بفرمایند که سرفصل عوارض گاز رسانی تا چه زمانی باید در قبوض گاز وجود داشته و چه زمانی قرار است این عوارض قانونی؟؟؟ ، از قبوض گاز حذف شود؟ در واقع ،دریافتی از این سرفصل ، دقیقا صرف چه کار یا کارهایی می شود؟

*** میزان پرتی ، نشتی و نابرابری حجم گاز ورودی با گاز مصرفی محاسبه شده در شبکه گاز استان تهران ،چقدر است و عملکرد شرکت جهت کاهش این میزان چه بوده است؟

روی سخن ویژه این سوالات به مدیرعامل محترم شرکت گاز استان تهران جناب آقای مهندس احمد دارابی و مدیر گرانقدر اداره گاز منطقه یک شهر تهران جناب آقای مهندس شهرام حیدری می باشد . امیدواریم از این به بعد، شاهد تکریم بیشتر و برخورد حرفه ای تر با مشترکین گاز خانگی(حتی مشترکین متخلف و اهمال کار) باشیم.

منتظر دریافت و انعکاس توضیحات عزیزان گاز استان ، شهر تهران و اداره گاز منطقه یک تهران هستیم .

توضیحات اولیه دریافتی :
یک منبع آگاه در تماس تلفنی برقرار شده، ضمن تشریح وضعیت مطالبات معوق شرکت گاز و تعهدات شرکت در خصوص وصول مطالبات و پرداخت به خزانه،همچنین وابستگی پرداخت بخشی از یارانه های ماهیانه شهروندان به مطالبات اخذ شده توسط دستگاه های خدمات رسان(نظیر شرکت گاز)، بیان داشتند که شرکت با محدودیت و کمبود نیرو مواجه بوده و همچنین برخی تجارب قبلی ناخوشایند در این خصوص وجود دارد. بعنوان مثال، اطلاع رسانی مامور برای قطع گاز با مقاومت برخی از مشترکین و بعضا درگیری با مامور همراه بوده است.


اختصاصی پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
2
1
اگه گاز جواب بده جای تعجب داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
3
بنظرمن هم خیلی بهتره اطلاع بدهند. برای وصل کردن با رعایت اصول کاری،حداقل باید نیم ساعت معطل بشن. خوب چکاریه که می کنی برادر جان، برو یک سومش را اول وقت بذار.
البته اگر صداقت در ادعای شان وجود داشته باشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۶
0
1
وظیفه شان است که اطلاع بدن. اگه مقاومت صورت گرفت، صورتجلسه کنند و بروند. ضمنا باید مشترکین خاطی را هم جریمه کنند. برای هر موقعیت قطع 50 تومان و وصل 100 تومان/ یا درصدی از گاز بهای مصرفی مبنا قرار دهند. مشروط بر اینکه از یک عددی پائین تر نباشد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
0
0
مشکل رو شخصی کردید گویا.
البته همین انگیزه های شخصی هم اگر بتونه باعث اصلاح سیستم فشل اداری ما بشه، خوبه.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
0
0
سایت شما چرا با این نوع تخلفات با رویکرد مماشات برخورد می کند، یا وارد نشوید و اگر وارد شدید، تعارف نکنید.
متخلف متخلفه است، هر فرد و هر مقامی که می خواهد باشد، باید جلو ی ایشان ایستاد.
همین آقا ممکن است چند وقت دیگر پست بالاتر بگیرد و همین رویه فعالیت زشت خودش را ادامه بدهد، لطفا تعارف نداشته باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین