پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۲۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
روز گذشته عباس علی آبادی مدیر عامل ایران خودرو از سمت خود استعفا کرد و امروز با حکم رضا رحمانی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.
شعار سال:فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت به عنوان مدیر عامل ایران خودرو انتخاب شد.

روز گذشته عباس علی آبادی مدیر عامل ایران خودرو از سمت خود استعفا کرد و امروز با حکم رضا رحمانی فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو انتخاب شد.

فرشاد مقیمی تحصیلکرده رشته مدیریت اجرایی در دانشگاه علم و صنعت ایران است که تاکنون به عنوان معاون وزیر مشغول به کار بود. رضا رحمانی وزیر صنعت برای سامان بخشیدن به وضعیت خودروسازی، یکی از اصلی‌ترین معاونان خود را به مدیریت ایران خودرو منصوب کرده است.

سوابق اجرایی فرشاد مقیمی
از سوابق اجرایی فرشاد مقیمی می‌توان به عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، رئیس انجمن بهره وری ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد.

پیش از مقیمی، با اعلام سخنگوی دولت، عباس علی آبادی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده بود اما او نیامده از این مجموعه استعفا کرد. مدیر پیشین ایران خودرو نیز هاشم یکه زارع بود که توسط قوه قضاییه بازداشت شد.

ایران خودرو در ماه‌های پیش رو بحران بسیار بزرگی داشته است و وزیر صنعت امیدوار است با انتصاب معاون خود، وضعیت آشفته ایران خودرو را سامان بدهد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد24،تاریخ انتشار:4شهریور1398،کدخبر:186274،www.rouydad24.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
0
0
بار کج هرگز به منزل نمی رسد، اگر قرار است که این دو شرکت خودروسازی سر و سامان بگیرند و به استاندارهای جهانی نزدیک شوند باید کاملا از زیر سلطه دولت خارج شوند در غیر اینصورت وضع همین خواهد بود که تا کنون بوده است . منصبان رانتی م هیچ وقت به جایی نمیرسند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین