پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۳۷۲
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۸
شهردار کرج با اشاره به اینکه در بودجه امسال ۵۵۰ میلیارد اوراق مشارکت دیده شده که تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده، گفت: تلاش می کنیم مابقی در سال جاری محقق شود.

شعار سال: علی اصغر کمالی زاده پیش از ظهر دوشنبه در آئین افتتاح تقاطع غیرهمسطح ولایت در منطقه باغستان، اظهار کرد: اجرای این پروژه نقطه عطفی در امور عمرانی شهرداری کرج بوده است.

وی توضیح داد: بالای ۵۰ درصد از عملیات اجرای این تقاطع توسط اکیپ های امانی شهرداری انجام شده است، در تقاطع غیرهمسطح ولایت بخش های سازه ای و زیرسازه ای توسط یک پیمانکار و مابقی کار توسط سازمان های زیرمجموعه شهرداری کرج‌ به سرانجام رسیده است.

شهردار کرج افزود: در اجرای این پروژه صدهزار مترمکعب خاکبرداری، شش هزار مترمکعب بتن ریزی و یا شش هزار تن آسفالت بکار برده شده است.

کمالی زاده اشاره کرد: ارزش پروژه تقاطع غیرهمسطح ۴۸ میلیارد تومان است که به صورت ۱۰۰ درصد از منابع شهرداری تهیه و اجرا شده است.

وی رقم بودجه امسال شهرداری کرج را دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این میزان ۵۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت است که بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان آن محقق شده و امیدواریم ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر این اوراق نیز در سال جاری محقق شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه مابقی اعتبارات را باید از منابع شهروندی تهیه کنیم، توضیح داد: نیاز به کمک دیگر دستگاه های اجرایی هستیم، همچنین شهروندان باید در پرداخت عوارض همکاری کنند.

کمالی زاده تاکید کرد: امسال بازگشایی هشت مسیر را پیگیری خواهیم کرد که بخش عمده آن به بهره داری خواهد رسید، تعریض خط چهارحصار جزو پروژه های دهه فجر امسال است.

وی با اشاره به اینکه راه، محور توسعه است و ساخت این تقاطع ها برای روان شدن ترافیک شهر انجام می شود، گفت: این مهم در کاهش تصادفات نیز نقشی مهم دارد.

شهردار کرج در پایان از همراهی شورای شهر کرج در تامین منابع مالی پروژه ها و انجام این اقدامات تشکر کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 4 شهریور 98، کد مطلب: 4702413: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین