پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۲۹۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
وزیر اقتصاد با اشاره به عوامل کاهش قیمت ارز تاکید کرد به کاهش قیمت ارز امیدواریم.
شعارسال: فرهاد دژپسند در حاشیه نشست تخصصی فین‌تک، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین وضعیت بازار ارز گفت: با سیاست هایی که از مدتها قبل اتخاذ شده سعی شده عوامل مخل تقاضا محدود شود و عوامل توسعه دهنده عرضه ارز تقویت شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همچنین با ثباتی که در حوزه سیاسی و اجتماعی داریم و با تدابیری که برای بازگشت ارز به داخل کشور اتخاذ شده و همراهی صادرکنندگان در این بخش، هم از نظر عرضه ارز شاهد فزونی بودیم و هم در بخش تقاضا، تقاضاهای غیرطبیعی کنترل شده است و بازار ارز وضعیت باثباتی پیدا کرده است.

دژپسند در پاسخ به تسنیم: به کاهش بیشتر قیمت ارز امیدواریم

وی تاکید کرد: روند کاهشی امیدواریم ادامه یابد.

دژپسند در خصوص میزان بازگشت ارز به کشور نیز گفت: یک روزی از صادرکنندگان خواهش می‌کردیم که ارز را برگردانند اما خوشبختانه در حال حاضر صادرکنندگان همراهی خوبی دارند.

به گفته وزیر اقتصاد بازگشت ارز تنها به صورت حواله و اسکناس نبوده و بخشی از ارز صادراتی در قالب کالای وارداتی به کشور بازگشته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی ساعت24 ، تاریخ انتشار: 5 شهریور 1398 ، کدخبر: 458397 ، www.saat24.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین