پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۴۸۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۳
منافقین طی یک دستور تشکیلاتی موظف شده‌اند تا با تمرکز بالا به تخلیه تلفنی خبرنگاران بپردازند.این دستور بعدازاین صادر شد که عکس‌ها و خبرهایی از درون مقرهای منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد سرکردگان این گروهک به دنبال منابع منتشرکننده این اخبار و تصاویر در درون خود هستند.

شعارسال: منافقین طی یک دستور تشکیلاتی موظف شده‌اند تا با تمرکز بالا به تخلیه تلفنی خبرنگاران بپردازند.

این دستور بعدازاین صادر شد که عکس‌ها و خبرهایی از درون مقرهای منافقین در آلبانی به بیرون درز پیدا کرد و به نظر می‌رسد سرکردگان این گروهک به دنبال منابع منتشرکننده این اخبار و تصاویر در درون خود هستند.

ازاین‌رو واحد تت یا همان تخلیه تلفنی منافقین موظف شده است تا با تخلیه تلفنی‌های پیاپی از خبرنگاران، مرتبطین آن‌ها و فعالین رسانه‌ای منابع این اخبار را پیدا کنند.

تماس‌های صورت گرفته از سوی منافقین در اروپا که معمولاً از آلبانی انجام می‌شود، بیشتر بر خبرنگاران رسانه‌های تمرکز دارد که به انتشار مطالب جدید از درون کمپ‌های منافقین در آلبانی پرداخته‌اند.

استفاده اعضای منافقین از سخت‌افزارهای جدید سبب شده در این تماس‌ها، شماره‌هایی از ایران بر روی نمایشگر تلفن خبرنگاران درج شود تا در حد امکان از شک خبرنگاران در رابطه با تماس‌های صورت گرفته جلوگیری گردد. این در حالی است که چنین شماره تلفن‌هایی در شبکه اپراتورهای تلفن همراه در ایران وجود خارجی ندارد.

عنصر منافقین در پوشش یک مسئول دولتی یا یک مؤسسه وابسته به سازمان‌های دولتی تماس گرفته و ضمن تشکر در رابطه با مطالب درج‌شده! با این توجیه که اطلاعات بیشتری در این رابطه لازم دارد، سعی می‌کند منابع این اخبار و اطلاعات را به دست آورد.

هرچند اکثر تلاش‌های منافقین برای تخلیه تلفنی یا همان تخلیه اطلاعاتی خبرنگاران بی‌نتیجه بوده، اما لزوم هوشیاری خبرنگاران و آموزش در رابطه با روش‌های تخلیه تلفنی را بیشتر از گذشته کرده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1398 ، کدخبر:2083575 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین