پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت مذکور یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی کشور در ابهر است، گفت: به عقیده بنده اختصاص، یارانه طبیعی است، اما به لحاظ نظارتی همه فعالیت‌های مجموعه تحت کنترل است.

شعارسال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه شرکت مذکور یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی کشور در ابهر است، گفت: به عقیده بنده اختصاص، یارانه طبیعی است، اما به لحاظ نظارتی همه فعالیت‌های مجموعه تحت کنترل است.

ناصر فغفوری در پاسخ به سؤال مطرح شده از سوی مخاطبان خبرگزاری فارس با عنوان اینکه «چرا شرکتی که در بهم ریختگی وضعیت پوشک کشور دخیل بوده است رانت دولتی دریافت می‌کند؟» اظهار کرد: شرکت مذکور یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاری‌های خارجی کشور در شهرستان ابهر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: این شرکت که در حال حاضر برای بیش از یک هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است دارای مجموع آورده یک هزار میلیارد تومانی است.

وی با بیان اینکه این شرکت نیاز عمده کشور به واردات تیشو که مواد اولیه تمام کارخانجات دستمال کاغذی است را تامین می‌کند، اضافه کرد: با فعالیت این شرکت کشور از واردات تیشو بی‌نیاز شده است.

فغفوری افزود: همچنین از حیث نظارت بر میزان واردات مواد اولیه و قیمت فروش محصولات توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان با دقت بالا کنترل و بازرسی می‌شود.

وی درباره یارانه اختصاص یافته به این شرکت نیز گفت: این رقم، رقم بالایی برای یکسال فعالیت این قبیل کارخانه‌ها نیست و حتی در مقایسه با برخی کارخانجات اصلا قابل قیاس نیست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: به عقیده بنده اختصاص این رقم یارانه طبیعی است، اما به لحاظ نظارتی همه فعالیت‌های مجموعه تحت کنترل است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:6  شهریور 1398 ، کدخبر:13980604001372 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین