پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران با اشاره به این‌که گشت‌های محله محور بسیج با اراذل و اوباش، کیف قاپ‌ها برخورد می‌کند، گفت: مردم از آوردن امنیت توسط بسیج قدردانی کردند.

شعار سال: سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ درباره اقدامات صورت گرفته توسط گشت‌های محله محور گفت: مدتی است این گشت‌ها با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که این گشت‌ها در اکثر نواحی تهران و سایر شهرستان‌ها انجام و دستاوردهای خوبی را به‌همراه داشته است، ادامه داد: در محله‌های مختلف تقدیر و تشکر مردم از نیروهای بسیج را شاهد بودیم و در تهران موارد مختلفی داشتیم که در حین گشت زنی با اراذل و اوباش، کیف قاپ‌ها و... برخورد مناسب به عمل آمده است.

فرمانده سپاه محمدرسول الله(ص) تهران اضافه کرد: امروز گشت‌های محله محور در مناطق کاملاً جا افتاده و قوه قضائیه و نیروی انتظامی از حضور این گشت‌ها استقبال می‌کنند.

سردار یزدی با اشاره به تحولات اخیر سوریه افزود: صهیونیست‌ها همیشه حامی گروه‌های تروریستی و تکفیری بوده و تجاوز رژیم صهیونستی به سوریه برای منحرف کردن افکار عمومی است.

فرمانده سپاه تهران یادآور شد: رژیم صهیونیستی به‌خوبی می‌داند که این‌گونه اقدامات نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت و جبهه مقاومت هیچ خوفی از آن‌ها ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار 7 شهریور 98، کد خبر: 412266، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین