پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۸۷۲
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: پس از بازگشایی مدارس طرح جدید کاهش آلودگی هوای شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دستاوردی نداشته باشد در اجرای آن تجدید نظر می کنیم.

شعارسال: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: پس از بازگشایی مدارس طرح جدید کاهش آلودگی هوای شهر تهران مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دستاوردی نداشته باشد در اجرای آن تجدید نظر می کنیم.

محمد تقی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره طرح کاهش آلودگی هوای شهر تهران اظهار داشت: این طرح در شهرداری تهران در حال بررسی است و با توجه به اینکه این طرح با سفرهای تابستانی و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها همراه بوده است بنابراین نمی‌توان در حال حاضر درخصوص این طرح نتیجه‌گیری کرد.

وی ادامه داد: ما سه ماه را برای بررسی طرح جدید آلودگی شهر تهران در نظر گرفته‌ا‌یم و می‌توان با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها این طرح را ارزیابی کردو پس از گذشت یکماه از آغاز سال تحصیلی درباره این طرح اظهارنظر کرد.

معاون امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: اگر این طرح پس از بررسی‌ها به کاهش آلایندگی‌ها منجر شد ادامه خواهد داشت و در غیر این صورت اگر به آن اهداف مورد نظر نرسیم در اجرای این طرح تجدیدنظر خواهیم کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 7 شهریور 1398 ، کدخبر: 13980607000329،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین