پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۹۹۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۹
فروشگاه شهروند نخستین شعبه خارج از استان تهران خود را در مهرشهر کرج افتتاح کرد. مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند در افتتاح همزمان دو فروشگاه مهرشهر کرج و شمیران سنتر تهران گفت: امروز چهل‌ویکمین و چهل‌ودومین فروشگاه شهروند افتتاح می‌شود که شعبه مهرشهر کرج به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور شهردار کرج افتتاح خواهد شد.وی ادامه داد: فروشگاه شهروند مهرشهر اولین فروشگاه خارج از استان تهران است که با مساحتی بیش از 2500 متر فضای فروشگاهی و با استانداردهای فروشگاهی بالا افتتاح خواهد شد. همچنین فروشگاه شمیران سنتر تهران نیز با مساحت 1500 فضای فروشگاهی تمامی شاخص‌های استاندارد فروشگاهی را گذرانده است. در این فروشگاه تنها مایحتاج عمومی مردم عرضه می‌شود.

شعار سال: مسعود سریع‌القلم مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند در افتتاح همزمان دو فروشگاه مهرشهر کرج و شمیران سنتر تهران گفت: امروز چهل‌ویکمین و چهل‌ودومین فروشگاه شهروند افتتاح می‌شود که شعبه مهرشهر کرج به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور شهردار کرج افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: فروشگاه شهروند مهرشهر اولین فروشگاه خارج از استان تهران است که با مساحتی بیش از 2500 متر فضای فروشگاهی و با استانداردهای فروشگاهی بالا افتتاح خواهد شد. همچنین فروشگاه شمیران سنتر تهران نیز با مساحت 1500 فضای فروشگاهی تمامی شاخص‌های استاندارد فروشگاهی را گذرانده است. در این فروشگاه تنها مایحتاج عمومی مردم عرضه می‌شود.

سریع‌القلم ادامه داد: در شرایط اقتصادی فعلی تلاش خواهیم کرد تا با اعمال حداکثر تخفیف‌ها به مردم کمک کنیم برای افتتاح این دو شعبه نیز تخفیفاتی تا 50 درصد بر روی کالاها در نظر گرفته شده، دو شعبه جدید فروشگاه شهروند از استانداردهای آی.تی بالا به همراه اتاق مانیتورینگ برخوردار است و همچنین صندوق‌های سیاری در این دو شعبه در نظر گرفته شده تا از ازدحام مردم در جلوی صندوق جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند در تشریح ادامه‌ی توسعه این فروشگاه در خارج از استان تهران، گفت: انشاالله با همکاری شهرداری شیراز در فضایی که به مساحت 4500 متر برای فروشگاه شهروند اختصاص پیدا کرده امیدواریم تا انتهای پاییز سال جاری شعبه شهروند در شیراز را به بهره‌برداری برسانیم. همچنین در نظر داریم در کلانشهرها و مراکز استان‌ها، فروشگاه‌های شهروند را توسعه دهیم و در این راستا کلانشهرهای مشهد، تبریز و اصفهان در دستورکار قرار دارند.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری از مراسم افتتاح شعبه شمیران سنتر شهروند، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان‌ها که به همراه امانی و میرلوحی دو تن از اعضای شورای شهر تهران در این مراسم حضور داشتند، در جمع خبرنگاران گفت: برای احداث شعب فروشگاه شهروند در سایر استان‌های کشور تقاضایی از سوی شورای عالی استان‌ها انجام شده بود که این تقاضا هشت ماه پیش در جلسه‌ای مشترک میان اعضای شورای عالی استان‌ها با فروشگاه شهروند و هیات مدیره آن طرح شده بود.

وی افزود: این خواسته شورای عالی استان‌ها در هیات مدیره شهروند مورد تصویب قرار گرفت تا از این پس شعبات فروشگاه شهروند در مراکز استان‌ها احداث شود که امروز نخستین شعبه خارج از استان تهران و در مهرشهر کرج به بهره‌برداری رسید.

رییس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: شعبه شیراز آماده بهره‌برداری است و شعب تبریز، مشهد و اصفهان نیز در دست پیگیری است. در حال حاضر این فروشگاه یک میلیون نفر مشتری ثابت دائم دارد و روزانه چیزی حدود 50 تا 80 هزار نفر مراجعه شهروندان به شعبات این فروشگاه‌ها مشاهده می‌شود که این امر نشان‌دهنده جلب اعتماد شهروندان است.

الویری در پاسخ به این سوال که آیا برای توسعه شهروند نیاز به مجوز شورای شهر تهران نیست، گفت: مجموعه شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی درآمدزا وضعیت خوبی دارد برای توسعه خود می تواند از درآمدهای خود استفاده کند و در این راستا نیاز به تزریق عوارض شهری به این مجموعه نیست و حتی می تواند درآمد پایدار برای شهرداری باشد لذا توسعه آن خارج از تهران نیز نیازمند مجوز شورای شهر تهران نیست.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 6 شهریور 98، کد خبر: 98060603474، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
1
0
مجموعه شهروند به عنوان یک بنگاه اقتصادی درآمدزا وضعیت خوبی دارد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
مگر شهروند تحت مالکیت شهرداری تهران نیست؟ توی کرج چکار می کند؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
0
1
این کار اساسا کاری غیر قانونی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین