پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۲۹
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
دولت دوازدهم به سبب وضعیت اقتصادی موجود بسیار مورد انتقاد افکارعمومی است. انتقاد اغلب مردم نیز به دولت کم کاری در این اوضاع آشفته اقتصادی است. بدین معنی که افکارعمومی با درک شرایط سخت اقتصادی از دولتمردان می خواهد که در حوزه اقتصادی تلاش خود را مضاعف کنند تا مشکلات حل و فصل شود. هر چند که دولت نشان داده هنوز بعد از چند سال به استراتژی و راهبرد اولیه خود یعنی نگاه به خارج از کشور پایبند است اما مردم هنوز امیدوارند در حوزه داخلی هم دولت دستاوردهایی داشته باشد.

شعار سال: دولت دوازدهم به سبب وضعیت اقتصادی موجود بسیار مورد انتقاد افکارعمومی است. انتقاد اغلب مردم نیز به دولت کم کاری در این اوضاع آشفته اقتصادی است. بدین معنی که افکارعمومی با درک شرایط سخت اقتصادی از دولتمردان می خواهد که در حوزه اقتصادی تلاش خود را مضاعف کنند تا مشکلات حل و فصل شود. هر چند که دولت نشان داده هنوز بعد از چند سال به استراتژی و راهبرد اولیه خود یعنی نگاه به خارج از کشور پایبند است اما مردم هنوز امیدوارند در حوزه داخلی هم دولت دستاوردهایی داشته باشد.

از این رو در هفته دولت که مختص به پاستورنشینان است این انتظار وجود داشت که دولتمردان دست به رونمایی از دستاوردهای خود خصوصا در عرصه اقتصادی بزنند تا به مردم نشان دهند انتظارات آنان را برآورده کرده اند. بخصوص اینکه دولتمردان خود به رسانه ها انتقاد دارند که به خوبی دستاوردها و فعالیت های دولت را پوشش نمی دهند و مردم را با میزان فعالیت آنها آشنا نمی کنند.

اما هفته دولت گذشت و در این هفته که دولت دوم روحانی قرار بود دستاوردهای خود را رونمایی کند اتفاقات جالب توجهی رخ داد. در جلسه دستاوردهای توسعه مناطق روستایی شاهد حاشیه عجیب و غریبی بودیم. زنان در لباس محلی برخی از مناطق کشورمان اما به صورت بدحجاب ظاهر شدند که در شان دولت و مراسم رسمی نبود. بسیاری مطرح کردند که دولت دستاوردی در این عرصه ندارد و به طور تعمدی با حضور زنان بدحجاب به دنبال حاشیه سازی برای به محاق بردن موضوع اصلی یعنی کم دستاوردی خود است.

از این مراسم و حواشی آن بگذریم به ماجرای افتتاحیه های عجیب و غریب در هفته دولت می رسیم.

اخیرا مسئولین ارشد شهرستان کوهدشت لرستان، یک پیاده رو قدیمی که به تازگی سنگ فرش شده را به مناسبت هفته دولت افتتاح کردند.

در همین راستا، به مناسبت هفته دولت؛ مسئولین شهرستان کوهدشت با حضور معاون سیاسی استاندار لرستان، موزاییک‌‌فرش یک پیاده رو در کوهدشت را افتتاح کردند.

همچنین در روستای «گاو رمک» از بخش مرکزیرامسردیواره‌ی حفاظتی ساخته شده و مسئولان به مناسبت هفته دولت به دیوار روبان زده و آن را افتتاح کردند! البته گفته می شود که این دیوار قرار است از رانش زمین جلوگیری کند. جالب این بود که در این افتتاحیه ها مسئولان روبان قرمز افتتاحیه نصب و آنرا در یک تشریفات قابل تامل بریدند. مسئولان به نظر می رسد که از این شیوه راضی بودند که در روستای «پتک» هم همین موضوع را تکرار کردند و کار به افتتاح پیاده رو در شهرستان کوهدشت لرستان رسید.

افتتاح یک عدد ترانس برق توسط فرماندار شهرستان بندر خمیر ، هرمزگان بعلاوه سخنرانی!

البته از دیگر موارد افتتاحیه های جالب نیز می توان به افتتاح دو ایستگاه مترو تهران اشاره کرد. دوشنبه ۴ شهریورماه آیین افتتاح و بهره برداری 8.5 کیلومتر از بخش شرقی خط 7 متروی تهران و ورود 4 رام قطار شهری تولید داخل به ناوگان حمل و نقل عمومی برگزار شد.

در این مراسم، ایستگاه بسیج و سپس ایستگاه میدان محمدیه با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به بهره برداری رسیدند.

هر چند در مورد خط هفت حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد و این خط قبلا افتتاح شده بود اما اینکه مسئولان اصلاح طلبان و دولت دوازدهم تنها دو ایستگاه و معادل 8 کیلومتر را در این سالها افتتاح و با حضور پر جمعیت مسئولان دولتی و شورای شهر و شهرداری راه اندازی کردند، موضوع بسیار جالبی است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دانا ، تاریخ انتشار 8 شهریور 98، کد خبر: 1516568، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین