پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
محمود واعظی:دولت، چون به دنبال اختلاف نیست در این‌گونه اظهارنظر‌های اختلافی قضاوت را به مردم می‌سپارد. ما سکوت می‌کنیم، زیرا شرایط به گونه‌ای نیست که بخواهیم در مقابل فشار‌های خارجی به دعوا‌های داخلی بپردازیم.

شعار سال: رییس دفتر رییس جمهور درباره انتقاد آیت‌الله یزدی از رییس جمهور گفت: دولت، چون به دنبال اختلاف نیست در این گونه اظهارنظر‌های اختلافی قضاوت را به مردم می‌سپارد.

«محمود واعظی»، رییس دفتر رییس جمهور، در خصوص "انتقاد اخیر محمد یزدی به رییس جمهور" گفت: جواب دادن به صحبت‌های آیت‌الله یزدی به معنای ایجاد یک اختلاف است، شاهد بودیم جواب آیت‌الله آملی لاریجانی به اظهارات ایشان در داخل و یا بیرون کشور به نفع نظام نشد. به طور کل این‌گونه درگیری‌ها مناسب نیست، نه اظهارات آیت‌الله یزدی و نه پاسخ آملی لاریجانی.

او در ادامه بیان کرد: دولت، چون به دنبال اختلاف نیست در این‌گونه اظهارنظر‌های اختلافی قضاوت را به مردم می‌سپارد. ما سکوت می‌کنیم، زیرا شرایط به گونه‌ای نیست که بخواهیم در مقابل فشار‌های خارجی به دعوا‌های داخلی بپردازیم.

رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه قضاوت این گونه اظهارنظر‌ها را به مردم می‌سپاریم مطرح کرد: از خیلی صاحب نظرانی که مطالبی را در پاسخ به اظهارات ایت‌الله یزدی در مورد رییس جمهور منتشر کردند، تشکر می‌کنم. از علمای قم که به آیت‌الله یزدی از جانب خود رییس‌جمهور جواب دادند نیز تشکر می‌کنم. شخص رییس‌جمهور و دولت در خصوص اظهارت ایشان، سکوت کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فرارو ، تاریخ انتشار 8 شهریور 98، کد خبر: 410300، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
چرا در مواقع تصویب قوانین از مردم نظر نمیخایین و به عهده مردم نمیذارین.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین