پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۰۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
"شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن امروز (جمعه) گفت که قصد دارد به منظور رفع تنش در خاورمیانه با "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران دیدار کند.

شعار سال: "شینزو آبه" نخست وزیر ژاپن امروز (جمعه) گفت که قصد دارد به منظور رفع تنش در خاورمیانه با "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران دیدار کند.

وی در یک کنفرانس خبری بعد از کنفرانس بین المللی توسعه آفریقا در این شهر گفت که قصد دارد در دیدار با رئیس جمهوری ایران در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر (آخر شهریور) با او در باره رفع تنش در خاورمیانه گفت وگو کند.

آبه پس از این کنفرانس سه روزه گفت: از آنجایی که صلح و ثبات در خاورمیانه مستقیما با منافع ملی ژاپن ربط پیدا می کند، مایلم سرسختانه تلاش کرده و بهترین نقش ممکن را برای رفع تنش ها در خاورمیانه بازی کنم.

ژاپن بخش عمده نفت خود را از خاورمیانه تامین می کند و رابطه گسترده اقتصادی با کشورهای این منطقه دارد. در صورت بروز هرگونه بحران در خاورمیانه، اقتصاد ژاپن با چالش های عمده ای مواجه خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب ، تاریخ انتشار 8 شهریور 98، کد خبر: 498437، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
0
0
امیدواریم این دیدارها نتایج خوبی برای ایران داشته باشد گرچه آقای آبه چندی پیش از صحبت درباره ایران امنتاع کرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
1
0
/زاپنی ها دوست امریکا هستن نباید بهشون اعتماد کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین