پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۱۹۲
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی قاچاق ۸۰۰ میلیارد تومانی یک مقام مسئول دریافت کرده و در حال بررسی هستیم.
شعار سال: رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی قاچاق ۸۰۰ میلیارد تومانی یک مقام مسئول دریافت کرده و در حال بررسی هستیم.

امیر خجسته ، فساد و قاچاق را دو مانع بزرگ سر راه تولید ملی عنوان و بیان کرد: قاچاق کالا یکی از چالش‌های اقتصادی است که متأسفانه کشور را از زمین، آسمان و دریا احاطه کرده است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه با تمام قوا به پدیده خطرناک و عجیب قاچاق ورود کردیم، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری با پتانسیل‌های فراوان است و به‌راحتی می‌توانیم با اتکا به توان داخل، اشتغال ایجاد کنیم و روی پای خودمان بایستیم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که عده‌ای از طریق رانت و باند خون مردم را در شیشه کرده‌اند خاطرنشان کرد: گزارشی از یک مسئول سابق به فراکسیون رسیده که ۸۰۰ میلیارد تومان قاچاق البسه داشته است؛ اکنون در حال بررسی اطلاعات رسیده هستیم و اسناد رسیده را به قوه قضائیه ارسال می‌کنیم.

خجسته با بیان این‌که قطعاً پس از تصمیم‌گیری در قوه قضائیه این موضوع را رسانه‌ای می‌کنیم، گفت: برایمان قابل قبول نیست که مردم در شرایط سخت اقتصادی باشند و یک عده که موقعیت رانت اطلاعاتی داشته‌اند بتوانند از طریق آن اموال همین مردم را چپاول کنند.

وی با بیان این‌که موانع سر راه تولید را برخی مسئولان خودشان ایجاد می‌کنند گفت: کشور ما به لحاظ کشاورزی و تولید گندم در جایگاه خوبی قرار دارد؛ چرا باید کسری گندم داشته باشیم؛ چرا یک عده دلال باید گندم مردم را بخرند، این دلال‌ها از کجا می‌‌آیند و چرا با آنان برخورد نمی‌شود؟

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر با یک قیمت منطقی گندم کشاورزان را بخریم و مقداری سود به آنان بدهیم دیگر به سمت دلالان نمی‌روند و محصولشان را به آنان نمی‌فروشند. در مورد گوشت، شکر و سایر محصولاتِ مایحتاج مردم هم همین است! و این‌ها فاجعه است.

خجسته خاطرنشان کرد: معتقدم اگر مسئولان اجرایی بخواهند موانع را برطرف کنند می‌توانند اما نمی‌دانیم تعلل در کجاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398، کدخبر: 412754 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین