پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
سیف الله ابوترابی درباره آخرین آمار ثبت‌نام و همچنین توزیع کارت ملی هوشمند اظهار کرد: تا به امروز 52 میلیون و 800 هزار نفر برای کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کرده‌اند.

شعار سال:سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از تمهیدات این سازمان برای ورود افراد فاقد کارت ملی ورزشگاه‌ها خبر داد.

سیف الله ابوترابی  درباره آخرین آمار ثبت‌نام و همچنین توزیع کارت ملی هوشمند اظهار کرد: تا به امروز 52 میلیون و 800 هزار نفر برای کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار اخذ شده، 45 میلیون و 800 هزار کارت ملی هوشمند صادر شده است و 6 میلیون و 900 هزار کارت نیز در فرایند صدور قرار دارند. ضمن اینکه هم اکنون ظرفیت صدور کارت ملی هوشمند در سازمان ثبت احوال در ماه به دو میلیون کارت رسیده است.

ابوترابی ادامه داد: با توجه به جمعیت کشور و آمار افرادی که متقاضی بوده‌اند، حدود 6 تا 8 میلیون نفر هنوز برای دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام نکرده‌اند و این در حالیست که کارت‌های ملی قدیمی فاقد اعتبار شده‌اند و در هیچ یک از دستگاه‌های دولتی اعتبار ندارند.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور افزود: یکی از برنامه‌های سازمان اینست که تا پایان امسال پرونده صدور و توزیع کارت‌های ملی هوشمند به پایان برسد که البته این موضوع نیز به همکاری چاپخانه دولتی و توزیع کارت‌های خام و در اختیار گذاشتن آنها به سازمان ثبت احوال است.

وی همچنین درباره تمهیدات در نظر گرفته شده برای ورود افراد فاقد کارت ملی هوشمند به ورزشگاه‌ها گفت: در این بخش نیز همکاری بین مدیر عامل تجهیز  و توسعه وزارت ورزش و سازمان ثبت احوال فراهم شده و در واقع افراد می‌توانند با داشتن شماره ملی و استعلام صورت گرفته از سازمان ثبت وارد ورزشگاه شوند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:9شهریور1398،کد خبر:2086880،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین