پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۴۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
عزت‌الله ضرغامی ،رئیس اسبق صدا و سیما با اشاره به اینکه برجام گشایش خاصی برای کشور نداشته است، گفت: توزیع عادلانه ثروت، تحقق درآمدهای قابل وصول برای محکم کردن پایه‌های اقتصادی کشور از جمله راهکارهای پیش روی ما می تواند باشد.

شعارسال :عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛ درباره هدف اصلی مذاکرات کشورهای غربی با ایران اظهار کرد: هدف اصلی این کشورها رفع تحریم‌های ظالمانه بود؛ اما ظاهراً اهداف دیگری را دنبال می‌کنند. 

وی افزود : متأسفانه برجام گشایش خاصی نداشته و نه تحریم‌های اقتصادی و نه بانکی  هنوز رفع نشده است. 

ضرغامی با بیان ضرورت اهمیت توجه به توان داخلی کشور تأکید کرد: توزیع عادلانه ثروت، تحقق درآمدهای قابل وصول برای محکم کردن پایه‌های اقتصادی کشور از جمله راهکارهای پیش روی ما می تواند باشد. 

وی تصریح کرد : خوشبختانه اخبار خوبی از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با فساد به گوش می‌رسد و آحاد مردم عدالتخواه و بزرگ ایران از این اقدامات خوشحال می‌شوند. 

رئیس اسبق صدا و سیما در پایان درباره اقدامات احتمالی حزب‌الله در پاسخ به جنایات صهیونیست ها خاطرنشان کرد: آن‌ها خودشان به این موضوع اذعان دارند که سید حسن نصرالله هر موضوعی را که مطرح کند، عملی خواهد کرد.


شعارسال ؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ خبر 10 شهریور 98 ، کدخبر : 413179، ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
0
0
آقای ضرغامی با آن عملکرد درخشان در صدا و سیما شما لطفا دیگران را نقد نکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
0
0
همون مونده بود ایشون در این مورد اظهار نظر کنن ( یک کلمه هم از مادر عروس )
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین