پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۵۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با فساد اقتصادی بسیار عمل تأیید شده‌ای است که اعتماد عمومی را تقویت می‌کند اما تا اصلاحات ساختاری صورت نگیرد این فساد بازگشت پذیر است.
شعارسال: غلامرضا تاجگردون با اشاره به اینکه برخی تلاش دارند مبارزه با مفاسد اقتصادی را ماهیت سیاسی بخشند، اظهار کرد: مبارزه با مفسدان اقتصادی امری سیاسی نیست و خائنان به بیت‌المال باید به سزای اعمال خود برسند.

وی افزود: مبارزه با فساد اقتصادی بسیار عمل تأیید شده‌ای است که اعتماد عمومی را تقویت می‌کند، اما معتقدم اگر اصلاحات ساختاری صورت نگیرد و فرآیندها با شفاف‌سازی همراه نشود، این مفاسد دوباره دامان جامعه را می‌گیرد و ریشه کن نمی‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جلوگیری از فساد نیازمند اصلاح در قوانین و نظام بانکی است در غیر این صورت هرقدر قوه قضائیه با مفسدان مبارزه کند این مفاسد نابود نمی‌شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1398 ، کدخبر: 413571 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین