پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۸۳۹
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه با انتقاد از کسانی که آنها را «انقلابیون زیرکولرنشین» نامید، گفت این افراد معتقدند نمره مذاکره صفر و نمره مقاومت 20 است.

شعار سال: ظریف سپس به پیام نصرالله و نیز سابقه 20 ساله همکاری با سردار سلیمانی از دوره مذاکرات «بن» درباره افغانستان اشاره کرد و گفت: دیگر نزدیک‌تر از سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی به مقاومت نداریم؛ ببینند آنها چه نمره‌ای به دیپلماسی می‌دهند؟ اما منظور ظریف از «انتقلابیون زیرکولرنشین» چه کسانی هستند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه با انتقاد از کسانی که آنها را «انقلابیون زیرکولرنشین» نامید، گفت این افراد معتقدند نمره مذاکره صفر و نمره مقاومت 20 است. ظریف سپس به پیام نصرالله و نیز سابقه 20 ساله همکاری با سردار سلیمانی از دوره مذاکرات «بن» درباره افغانستان اشاره کرد و گفت: دیگر نزدیک‌تر از سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی به مقاومت نداریم؛ ببینند آنها چه نمره‌ای به دیپلماسی می‌دهند؟

اما منظور ظریف از «انقلابیون زیرکولرنشین» چه کسانی هستند و چه اهدافی را دنبال می کنند؟

ویدیوی زیر را تماشا کنید.


تعداد بازدید : 7

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 10 شهریور 98، کد مطلب: 498908: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین