پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۰۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
سناتور آمریکا با انتقاد از برجام، امضای این توافق را اشتباه بزرگ اوباما دانست و مدعی شد که تحریم‌های تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران موقر واقع شده است.
شعارسال : «میت رامنی»، نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی درباره برجام گفت: من هرگز از توافقی که باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا انجام داد حمایت نکردم و همان زمان هم اعلام کردم که امضای چنین توافقی اشتباه بزرگی بود. 

وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد: من در آن زمان تصور می‌کردم چنین توافقی کامل نیست و توافقی را می‌خواستم که اطمینان حاصل کند که ایران هرگز به قدرت هسته‌ای تبدیل نمی‌شود. ترامپ از این توافق به همین دلیل خارج شد و به اعمال تحریم‌ها پرداخت تا ایران را به این نقطه برسانیم.

«میت رامنی» اضافه کرد: من در ابتدا فکر نمی‌کردم تحریم‌ها بدون حمایت اروپا موفق شود اما اکنون متوجه شده‌ام تحریم‌های ترامپ علیه ایران بدون کمک اروپا هم بسیار موفق بوده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق ، تاریخ خبر 13 شهریور 98 ، کد خبر : 989807 ، www.mashreghnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین