پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۰۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، از محکومیت قطعی یک شرکت داروسازی و استرداد سه میلیون و ۵۲۰ هزار یورو خبر داد.محمد علی اسفنانی روز دوشنبه اظهار داشت: با شکایت بانک شاکی از یک شرکت داروسازی (سهامی عام) مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی، موضوع ثبت سفارش و حواله ارزی به شمارگان مضبوط در پرونده مطروحه به این اداره کل ارسال شد.

شعار سال: محمد علی اسفنانی روز دوشنبه اظهار داشت: با شکایت بانک شاکی از یک شرکت داروسازی (سهامی عام) مبنی بر عدم ایفای تعهدات ارزی، موضوع ثبت سفارش و حواله ارزی به شمارگان مضبوط در پرونده مطروحه به این اداره کل ارسال شد.

وی ادامه داد: پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶۶ بدوی-تخصصی تعزیرات ارجاع شد و در نهایت به موجب حکم قطعی، شعبه هفتم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان تهران، شرکت متخلف را به استرداد عین ارز دریافتی در حق بانک شاکی و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بدل از جریمه تعلیق ۶ ماهه کارت بازرگانی شرکت محکوم کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری دارو و سلامت ، تاریخ انتشار 11 شهریور 98، کد خبر: 21944، www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین