پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۳۱۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
آمار منتشر شده از وضعیت مالی شرکت‌های سعودی نشان می‌دهد که 21 شرکت مهم عربستان سعودی طی سال‌های گذشته زیان‌های مالی گسترده‌ای متحمل شده‌اند.
شعار سال:آمار منتشر شده از وضعیت مالی شرکت‌های سعودی نشان می‌دهد که 21 شرکت مهم عربستان سعودی طی سال‌های گذشته زیان‌های مالی گسترده‌ای متحمل شده‌اند.

 گزارش‌های خبری مبتنی بر آمار و داده‌های مالی شرکت‌های عربستان سعودی، بیش از ۲۰ شرکت این کشور با زیان‌های مالی گسترده‌ای روبه رو هستند.

وب‌سایت خبری اقتصادی «مباشر» با استناد به این آمار و داده‌ها نوشت که مجموع زیان‌های انباشته شده ۲۱ شرکت سعودی ۵.۶ ملیارد ریال سعودی است که این مقدار ۴۲.۳ درصد از مجموع سرمایه این شرکت‌ها را نشان می‌دهد که ۱۳.۲۸ میلیارد ریال سعودی است.

در گزارش این وب‌سایت اقتصادی، وضعیت مالی برخی از شرکت‌های سعودی قرمز گزارش شده است به گونه‌ای که نیاز به «نجات فوری» دارند. چهار شرکت از بین ۲۱ شرکت در محدوده واقعی خطر ورشکستگی دارند که شرکت «فرزندان عبدالله عبدالمحسن الخضری» در رأس این شرکت‌ها قرار دارد و زیان‌های انباشت شده آن دو برابر سرمایه این شرکت است.

در مرتبه دوم که خطر ورشکستگی در آن کمتر است، چهار شرکت قرار دارند که شرکت صنعت و توسعه «وفره» قرار دارد که میزان مجموع زیان‌های آن ۹۷.۰۷ میون ریال سعودی است که این میزان ضرر، نزدیک به ۵۰ درصد سرمایه این شرکت سعودی است.

بر اساس این گزارش، شرکت های سعودی برای اینکه ورشکسته نشوند، به دنبال اجرای طرح‌هایی جهت نجات سریع خود هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:14شهریور1398،کدخبر:13980613001228،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
0
0
یه روزی برسه که این آل سعود به نابودی محض بره و ما همگی اون روز شادی کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین