پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
مرورگر فایرفاکس امکانی جدید را برای کاربران فراهم کرده که تا پیش از این تنها در دسترس بیست درصد از کاربران بود. این امکان، همه ردیاب های شخص ثالث را به طور پیش فرض مسدود می کند.
شعارسال: مرورگر فایرفاکس امکانی جدید را برای کاربران فراهم کرده که تا پیش از این تنها در دسترس بیست درصد از کاربران بود. این امکان، همه ردیاب های شخص ثالث را به طور پیش فرض مسدود می کند.

از ماه اکتبر این توانایی به طور محدود در دسترس برخی از کاربران بود اما از ماه ژوئن رسمی تر شد و در نهایت این روزها با به روزرسانی مرورگر موزیلا فایرفاکس، امکان مسدود کردن نرم افزار ردیابی شخص ثالث برای همه کاربران به صورت پیش فرض فعال می شود.

این امکان جدید، از حریم خصوصی شما محافظت می کند و از لحاظ تئوری شرکت ها را از نگه داشتن اسپم های خطرناک حفظ می کند. بر اساس گفته سخنگوی فایرفاکس اگرچه تا پیش از این تنها بیست درصد کاربران به این امکان دسترسی داشتند، انتظار می رود از این پس تا صد درصد از کاربران به شکل پیش فرض به این شرایط دسترسی داشته باشند.

جالب است بدانید مرورگر فایرفاکس ابتدا بیشتر بین کاربران لینوکس محبوبیت داشت، ولی رفته ‌رفته با پدیدار شدن مشکلات امنیتی در اینترنت اکسپلورر پراستفاده‌ترین مرورگر وب، کاربران دیگر سیستم‌عامل‌ها از قبیل ویندوز و مکینتاش نیز استفاده از این مرورگر وب را آغاز کردند تا جایی که بدون نصب پیش‌فرض روی ویندوز یا مکینتاش، طی چند سال پراستفاده‌ترین مرورگر وب جهان بود. فایرفاکس محبوبیت خود را مدیون داشتن سطح بالایی از قابلیت‌های سفارشی‌سازی و افزونه‌هایش است.

البته این را هم می دانیم که بسیاری از کاربران کروم را بیش از فایرفاکس دوست دارند اما مرورگر فایرفاکس نیز همیشه از محبوب ترین ها بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 13 شهریور 1398 ، کدخبر: 499477 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین