پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۵۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تأکید بر اینکه مرزهای ما جزو امن‌ترین مرزهای منطقه است، گفت: در مرزهای امنیتی و حساس کشورمان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته محکم با صلابت و اقتدار ادامه دارد.
شعارسال: سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره آخرین وضعیت امنیت مرزهای کشور اظهار کرد: «در مرزهای امنیتی و حساس در شمال غرب، جنوب شرق و غرب کشورمان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون گذشته محکم با صلابت و اقتدار ادامه دارد».

وی با تأکید بر اینکه مرزهای ما جزو امن‌ترین مرزهای منطقه است، ادامه داد: این حضور روز به روز چشمگیرتر، بااقتدارتر و باعظمت‌تر خواهد بود و هر نگاه چپی را دشمنان داخلی و خارجی نسبت به امنیت و مرزهای کشورمان با صلابت و اقتدار نیروهای سپاه پاسداران مواجه خواهند شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت : سیدحسن نصرالله صادق‌ترین مرد بر روی زمین است و این را صهیونیست‌ها هم می‌دانند.

وی درباره مذاکرات اعلام کرد: «دشمن از روی ترس مسائلی همچون مذاکره را مطرح می‌کند و این به‌نوعی یک فرار به جلو است که آن‌ها با این سناریو درصدد طرح مسائل این‌گونه هستند».

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 16 شهریور 1398 ، کدخبر: 411858 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
0
0
قطعا نیروی نظامی ایران جزو بهترین ها می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین