پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۲۳۱۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۳
رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: سوء تفاهم‌هایی با دیوان عدالت اداری در رابطه با حکم الزام به استخدام ۱۱ پرونده بورسیه ایجاد شده بود که طی جلسات مختلف رفع شد.

شعارسال: محمد تقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در شورای دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به پرونده‌های دیوان عدالت اداری در خصوص جذب بورسیه‌ها گفت: دانشگاه تربیت مدرس حدود 18 پرونده بورسیه در دیوان عدالت اداری داشت که 11 مورد آن منجر به حکم الزام به استخدام شد که با توجه به وجود برخی مبانی قانونی در این زمینه، سوءتفاهم‌هایی با دیوان عدالت اداری ایجاد شده بود که طی جلسات مشترکی توانستیم این موارد را حل کنیم.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: دانشگاه تربیت مدرس شرایط سختی را از نظر تامین بودجه خود تجربه می‌کند به طوری که دولت تصمیم گرفته است بودجه دانشگاه را در حد 80 درصد تامین کند این درحالی است که 70 درصد بودجه دانشگاه فقط صرف حقوق و دستمزد می‌شود و 10 درصد از آن برای سایر کار‌های مهم پژوهشی و مسائل رفاهی دانشجویان باقی می‌ماند این رقم بسیار اندک است.

وی اظهار کرد: بودجه دانشگاه‌ها نیم درصد بودجه کل کشور است و با توجه به نقش مهم دانشگاه‌ها و بحرانی که به دلیل کمبود بودجه در دانشگاه‌ها ایجاد شده، امیدواریم مساعدت بیشتری در این زمینه صورت گیرد تا ما با پیگیری‌های جدی و هماهنگ بتوانیم این مسیر را هموار کنیم و با امکان تامین صد درصدی بودجه طی ماه‌های آینده شرایط بهتری را در دانشگاه داشته باشیم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 16شهریور1398 ، کدخبر: 2092141: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین