پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۰
اگر به هواشناسی علاقه دارید یا در مورد الگوهای حرکات ابرها وسواس دارید یا به راحتی از تماشای منظره زمین از فضا لذت می برید و دوست دارید بینید که اوضاع در اطراف این سیاره آبی رنگ چگونه به نظر می رسد می توانید این مناظر را از طریق گوگل ارث به روزرسانی شده به شکلی بسیار زیباتر از گذشته ببینید.

شعارسال: هم اکنون این برنامه یک لایه انیمیشن ابری جدید اضافه کرده است که نمایانگر 24 ساعت گذشته از الگوهای آب و هوا در سراسر جهان است. داده های مرتبط با ابرها از آزمایشگاه تحقیقات نیروی دریایی ایالات متحده تهیه شده و بر اساس تصویر 40MP دریافت شده از هفت ماهواره ساخته شده است. هر ساعت یک تصویر جدید به گوگل ارسال می شود که سپس تصویر را فشرده می کند ، سایه ها و شفافیت را اضافه می کند و یک انیمیشن زیبا را با سرعت یک فریم در ثانیه ایجاد می کند ، جایی که هر فریم با یک تصویر مطابقت دارد.

سپس این ویدئو روی زمین قرار داده شده است و گوگل می گوید تنها قسمتهای مورد نیاز خود را هنگام بزرگنمایی و جابجایی در سطح جهان بارگیری کند.

ابرهای متحرک برای اولین بار در ماه ژوئن در وب پیاده سازی شدند و هم اکنون به برنامه های اندروید و IOS راه پیدا کرده اند. برای دیدن آنها ، باید به ابتدا به Map Style بروید -> سپس از گزینه فعال کردن ابرهای متحرک وارد برنامه اصلی شوید و این برنامه را بزرگنمایی کنید. این ویژگی را می توانید در ورژن Google Earth v9.2.53.6 پیدا کنید.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 15شهریور1398 ، کدخبر: 499822: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
گوگل چه کارهایی رو دیگه نمی کنه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین