پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۷۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین‌های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین‌های پاکتی» خطاب کرد.وی اظهار داشت؛ با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند.
شعار سال:شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند.

 حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین‌های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین‌های پاکتی» خطاب کرد.

علیرضا پناهیان، اخیرا اظهارات تندی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود «مرد‌هایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می‌کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»

اظهارات این روحانی تندرو با انتقاداتی همراه شد، آنچه که حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی نوشته است.

شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده‌های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می‌کنند؟
 
پاسخ فلاحت‌پیشه به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان
بابت منبرنشینی ،پاکت های چند میلیونی دریافت می کنید؟
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو،تاریخ انتشار:17شهریورر1398،کدخبر:411138،fararu.comfararu.com                                                                                                                           
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
0
0
ممکن این مجلس غیرکارآمد باشه ولی پناهیان هم در سطحی نیست که بخواد انتقاد کنه اونم با این ادبیات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین