پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۸۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
سازمان نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه به شبکه اجتماعی فیس بوک و سازمان گوگل و زیر مجموعه های این دو شبکه در مورد انتشار اطلاعیه‌های سیاسی در انتخابات آینده هشدار داد.
شعار سال:سازمان نظارت بر ارتباطات، فناوری اطلاعات و ارتباطات جمعی روسیه به شبکه اجتماعی فیس بوک و سازمان گوگل و زیر مجموعه های این دو شبکه در مورد انتشار اطلاعیه‌های سیاسی در انتخابات آینده هشدار داد.

روسیه به گوگل و فیس بوک برای دخالت در امور داخلی این کشور هشدار دادبه گزارش روز شنبه ایرنا، در بیانیه این سازمان آمده است: به شرکت گوگل و زیر مجموعه آن یوتیوب و همچنین فیس بوک و زیر مجموعه آن اینستاگرام هشدار داده است که انتشار اطلاعیه های سیاسی در روزهای هفتم و هشتم ماه سپتامبر (روزهای شنبه و یکشنبه) را غیرقابل قبول می داند.
انتخابات شوراهای شهر  نیز انتخابات برخی از سران مناطق روسیه روز یکشنبه در سراسر این کشور برگزار می شود.   
در بیانیه روس کوم نادزور گفته شده است: قانونگذاران روسی روز هشتم ماه سپتامبر را به عنوان روز واحد برای برگزاری انتخابات تعیین کرده اند و در این روز انتخابات محلی و فدرال و مقامهای رسمی مناطق و نمایندگان شوراهای محلی برگزار می شود.
این سازمان خاطرنشان کرده است: مطابق با بند ششم ماده سوم قانون فدرال شماره ۶۷ در مورد تضمین های اساسی حقوق انتخاباتی و حق برای شرکت در رفراندوم اتباع روسیه، مداخله سازمان های خارجی در کارزار انتخاباتی روسیه ممنوع است بنابراین هرگونه اقدام از طرف آنها (سازمان های خارجی) به عنوان نقض قوانین روسیه در خصوص انتخابات و همه پرسی ها تلقی خواهد شد.
بیانیه می گوید: همچنین به این نکته جلب توجه می شود که اطلاع رسانی به رای دهندگان و شرکت کنندگان در همه پرسی ها اقدامات حقوقی در چارچوب هر کارزار انتخاباتی است که در قوانین روسیه تایید شده است.
روس کوم نادزور هشدار داده است در صورتی که این تدابیر نادیده گرفته شود دولت روسیه آن را به عنوان مداخله در امور داخلی کشور تلقی می کند و آن را تاثیرگذاری خصمانه و کارشکنی در برگزاری انتخابات دمکراتیک خواهد خواند و حق برای پاسخ مناسب به این اقدامات را برای خود محفوظ می دارد.
 در سالهای اخیر روسیه چند بار رسانه های خارجی ازجمله گوگل را بخاطر تخلفات این سازمان ها مجازات کرده است.
سازمان فدرال مبارزه با انحصارگری روسیه روز ۲۱ مرداد ۹۵ شرکت  گوگل را به علت نقض مقررات رقابتی در بازار ارائه خدمات به موبایل های اندرویدی در این کشور به پرداخت شش میلیون دلار جریمه نقدی محکوم کرد.
الکسی دوتسنکو سخنگوی این سازمان اعلام کرد که گوگل مقررات الزامی برای رقابت آزاد برای ارائه خدمات به کاربران برخوردار از دستگاه های دارای نرم افزار اندروید را نقض کرده است.
گوگل روز ۲۰ آذر ماه سال ۹۷ نیز به پرداخت هفت هزار و ۵۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شد.
دلیل جریمه گوگل اتصال آن به منابعی که در روسیه ممنوع اعلام شده اند و فیلتر نکردن سایت هایی بود که از سوی روسیه فیلتر شده اند.
درماه های اخیر اعتراضاتی در مسکو و برخی شهرهای دیگر روسیه به حذف نامزدان مخالف دولت از انتخابات شوراهای محلی رخ داده و شماری از افراد شرکت کننده در این اعتراضات بازداشت شده اند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،تاریخ انتشار:16شهریور1398،کدخبر:499998،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
0
0
می دونه چطور از اونها استفاده کنه و همچنین می دونه که چطور باید کنترلشون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین